דיווח: אומוניה ניקוסיה יצרה קשר עם טל בן חיים החלוץ

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

בקפריסין טוענים שהקבוצה בוחנת את האפשרות לצרף את הישראלי על חשבון חן עזרא שצפוי לעזוב, אולם חלוץ ספרטה פראג לא התלהב מהרעיון והסיכויים לכך נמוכים

(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) בקפריסין, אומוניה ניקוסיה – קבוצתו של חן עזרא – מנסה לצרף את טל בן חיים, שנפצע בברכו אי שם ביולי 2018 ומאז לא רשם הופעה רשמית במדי קבוצתו הצ'כית ספרטה פראג. בעוד עזרא צפוי לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב, חודשים ספורים בלבד לאחר שהצטרף מהפועל באר שבע, ראשי אומוניה נחושים לצרף שחקן כנף על חשבונו והם יצרו קשר עם בן חיים במטרה לבדוק אם ירצה להצטרף. 

 
 
לפי הדיווח, הסיכויים להשלמת העסקה נמוכים לאחר שבן חיים "לא נראה נלהב" מהרעיון לשחק בקפריסין. בן חיים נרכש בקיץ 2017 ממכבי ת"א תמורת 2.9 מיליון יורו, ההעברה השלישית בגובהה בליגה הצ'כית, ובפתיחת עונתו השנייה נפצע בצורה חמורה בברכו וסיים את העונה, מבלי שכבש. הוא שב לפעילות בתחילת ההכנות לעונה הנוכחית, אלא שאז התחלף המאמן ומונה מאמנה של סיגמה אולומוץ, וצ'לאב יילק, שלא מחזיק מבן חיים מבחינה מקצועית.

לספורט1 נודע כי כבר בסיום חלון ההעברות הקודם, בתחילת ספטמבר, ניסה בן חיים לעזוב, והיה במו"מ עם שתי קבוצות מליגת העל. הצ'כים דרשו עבורו 2.5 מיליון יורו דמי העברה, או לחילופין, 250 אלף יורו השאלה לעונה, עניין לו התנגד בן חיים, שאמנם נחוש לעזוב אך מסרב לשנע את משפחתו ממקום למקום לפי גחמות המועדון.

 


לא מתלהב מהרעיון לשחק בקפריסין. טל בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי