"אכריח את המאמן לספסל את הרוש ולהחזיר אותי להרכב"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

קורמנס, שפתח את העונה כשוערה הראשון של ספרטה רוטרדם, השלים חודשיים בדיוק מאז שנגח בשחקן יריב, ספג הרחקה ארוכה ואיבד את מקומו לישראלי. "לא הייתי צריך לרדת לספסל, אעבוד קשה כדי לקבל את ההזדמנות שוב"

(גודל טקסט)

חודשיים בדיוק עברו מהפעם האחרונה שטים קורמנס פתח בהרכבה של ספרטה רוטרדם במשחק ליגה, אז הוא עמד בשער קבוצתו בהפסד 2:0 לכרונינגן, כאשר במהלך תוספת הזמן של המשחק איבד לגמרי הראש, נגח בשחקן יריב והורחק בכרטיס אדום ישיר. מאז, אריאל הרוש תפס את מקומו בין הקורות אצל המאמן האנק פרייזר.

"אני לא יכול הסביר את מה שקרה שם. אני פשוט חושב שזה משהו שיכול לקרות לכל אחד על המגרש" סיפר קורמנס במהלך ראיון בהולנד. "הייתי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. התקשורת הפכה אותי מגיבור לכלום ביום אחד" אמר השוער בגילוי לב.

לפי שבוע בדיוק פגשה ספרטה את וילם II, וכחלק מחלוקת הדקות בסגל קורמנס פתח בהרכב לראשונה מאז התקרית בהרכב, אך ספג שלושה שערים והודח עם קבוצתו. "אני לא חושב שזו הייתה החלטה נכונה לספסל אותי אחרי שסיימתי לרצות את ההרחקה".

צפו בנגיחה שהובילה להרחקה של קורמנס:

"אני חושב שההזדמנות שלי תחזור, ואעבוד קשה כדי אפילו להכריח את המאמן להעניק לי אותה. אני לא מאשים אותו בכך שהעדיף את הרוש על פניי, אני זה שהכריח אותו לעשות את זה. ואני בטוח שאם הצלחתי להכריח אותו לספסל אותי, אצליח לגרום לו לעשות בדיוק את ההיפך" סיכם השוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי