הותיר חותם: ביברס נאתכו נבחר להרכב העשור של הליגה הרוסית

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אודי ציטיאט, סלובניה

קפטן נבחרת ישראל, שהניף גביע עם רובין קאזאן ולקח אליפות עם צסק"א מוסקבה, זכה לכבוד מצד אתר InStat, לצד שמות כמו איגור אקינפייב, הולק וקווינסי פרומס

(גודל טקסט)

סופה של שנת 2019 ממשמש ובא וברחבי העולם ממשיכים לסכם את העשור שעומד להסתיים. מי שזכה היום (שישי) לכבוד גדול הוא ביברס נאתכו, שנבחר על ידי אתר InStat להרכב העשור של הליגה הרוסית, בזכות התקופה המוצלחת שלו ברובין קאזאן ובצסק"א מוסקבה.

קפטן נבחרת ישראל, שכידוע משחק בימים אלו בפרטיזן בלגרד הסרבית, הגיע לקאזאן במרץ 2010 וב-147 הופעות במדיה, הבקיע 31 שערים ובישל 36 נוספים, כאשר ב-2012 הוא זכה עם הקבוצה בגביע הרוסי. באוגוסט 2014 הוא נחת במוסקבה והצטרף לצסק"א, שבה רשם 142 הופעות, כבש 28 שערים ובישל 24, וברמה הקבוצתית הגיע לשיא עם הזכייה באליפות הליגה המקומית ב-2016.

יחד עם נאתכו נכללו בנבחרת העשור (אליה נבחרו שחקנים שערכו לפחות 80 בליגה) שלושה שחקנים ששיתפו עמו פעולה במדי האדומים ממוסקבה: השוער איגור אקינפייב, הבלם סרגיי איגנאשביץ' והמגן הימני מריו פרננדס. שמות בולטים נוספים בהרכב מצטייני העשור של הליגה הרוסית, הם אלו של ברניסלאב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, הולק וקווינסי פרומס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי