סטיבי ג'י בדרך לאליפות ראשונה? 1:2 יקר לריינג'רס על סלטיק

שחקני ריינג'רס חוגגים
שחקני ריינג'רס חוגגים | Craig Williamson - SNS Group / Contributor

שלושה שבועות לאחר ההפסד בגמר גביע הליגה, קבוצתו של המנג'ר האנגלי נקמה עם שלוש נקודות קריטיות ב'אולד פירם' וניצחה ב'סלטיק פארק' לראשונה מאז אוקטובר 2010. 22 דקות לניר ביטון

קבוצות: סלטיק ריינג'רס
(גודל טקסט)

מאבק האליפות בסקוטלנד פתוח מתמיד. כשלושה שבועות לאחר שהפסידה לה בגמר גביע הליגה, גלאזגו ריינג'רס השיגה היום (שבת) 1:2 יוקרתי על סלטיק ב'אולד פירם' וניצחה את היריבה המושבעת ב'סלטיק פארק' במסגרת הליגה לראשונה מאז אוקטובר 2010. ראיין קנט (36) וניקולה קאטיץ' (56) כבשו לזכות האורחת, אודסון אדוארד רק איזן זמנית (41) לאחר שנגע בכדור בידו. האלופה אמנם עדיין מוליכה את הטבלה עם שתי נקודות יתרון, אולם לקבוצתו של סטיבן ג'רארד יש משחק חסר ביד והיא ממשיכה לפנטז על זכייה בתואר אותו לא הניפה מאז 2011.

המחצית הראשונה התנהלה בצורה די מנומנמת, עד שאלן מקגרגור הוותיק הדף פנדל של ריאן כריסטי (33), השאיר את ריינגר'ס בתמונה והחייה את המשחק. שלוש דקות מאוחר יותר קבוצתו כבר עלתה ליתרון עם בעיטה מדויקת של ראיין קנט (36), אך סלטיק איזנה במהרה (41) לאחר שבעיטה של קאלום מקגרגור פגעה בידו של חברו לקבוצה אודסון אדוארד, שינתה כיוון וחדרה לרשת. השער של הצרפתי בן ה-21 היה חייב להיפסל, אבל הטענות של אנשי ריינג'רס לא עזרו והשופט סימן לעיגול לאמצע. 11 דקות בתוך המחצית השנייה נעשה סוג של צדק, כאשר ניקולה קאטיץ' התרומם גבוה מעל כולם, נגח לפינה הקרובה וקבע 1:2 ענק לכחולים (56), ששמרו על התוצאה עד הסיום וגם הרחקתו של אלפרדו מורלוס (94) לא העיבה על החגיגות הגדולות.

בגזרה הישראלית, ניר ביטון עלה מהספסל בדקה ה-68 ורשם את הופעתו ה-11 העונה במדי סלטיק בליגה הסקוטית, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו שנוצחה לראשונה העונה בבית ויצאה לפגרת חורף בת שלושה שבועות עם הרבה מאוד חומר למחשבה. מי שכמובן לא נכלל בסגל הוא חאתם עבד אלחמיד הפצוע, שלא עמד לרשותו של המנג'ר ניל לנון מאז הניצחון 1:2 על לאציו באולימפיקו בתחילת חודש נובמבר במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.


בדרך לאליפות ראשונה בקריירה? סטיבי ג'י בטירוף לאחר שריקת הסיום (Gettyimages)

שחקני ריינג'רס חוגגים ניצחון ראשון ב'סלטיק פארק' לראשונה מאז 2010 (Gettyimages)

עוד בסקוטלנד שיחק היום הנציג הישראלי הנוסף בליגה, שוער היברניאן אופיר מרציאנו. שוער הנבחרת פתח במשחק החוץ נגד ליבינגסטון אבל ספג שני שערים וקבוצתו ירדה מנוצחת 2:0. ליבינגסטון עקפה את היברניאן בטבלה והשתיים התחלפו במקומות החמישי והשישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי