כשנה לאחר שנמכר לסביליה: זלצבורג עשויה להחזיר את דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בינואר 2019 מכרה אלופת אוסטריה את הישראלי תמורת 15 מיליון, כעת היא בוחנת אפשרות לצרפו בעקבות מכירת הולאנד לדורטמונד

(גודל טקסט)

קבוצה נוספת הצטרפה למירוץ אחר מואנס דאבור. בהמשך לכל הדיווחים בשבועות האחרונים, שלא לומר בחודשים האחרונים, על כך שסביליה עשויה לשחרר את החלוץ בינואר, בסך הכל כשנה אחרי שנרכש תמורת 15 מיליון יורו וכחצי שנה מאז שהצטרף, מי שכעת מוזכרת כמועמדת לצרפו היא לא אחרת מאשר רד בול זלצבורג – הקבוצה ממנה נמכר, שכעת מחפשת מחליף לארלינג הולאנד שחתם בדורטמונד ולמעשה היה יורשו של דאבור באלופת אוסטריה.

לפי הפרסום הבוקר (שלישי), זלצבורג בהחלט חושבת על ניסיון לרכוש את דאבור בחזרה, לאחר שהחלוץ לא הצליח להרשים את המאמן ז'ולן לופטגי והמנהל המקצועי מונצ'י – שלא היו אלה שרכשו את דאבור, אלא הם חתמו בסביליה לאחר שהעסקה לרכישתו נחתמה – ולראיה רשם רק שתי הופעות בליגה הספרדית, שתיהן מהספסל כמובן.

בידיעה אף נטען כי בסביליה אישרו להם את הרצון לשחרר את דאבור אם תגיע הצעה מתאימה ואלופת אוסטריה, בשורותיה שיחק מ-2017 ועד 2019, אולם בשלב זה לא הוגשה הצעה מצד זלצבורג ומדובר בהתעניינות בלבד. רק נזכיר כי מלך שערי הליגה האוסטרית הוא שון ויסמן, כך שיהיה מעניין לראות את דאבור חוזר לליגה ואולי מתמודד איתו בעונה הבאה על מלכות השערים.

במקביל, בימים האחרונים נטען כי גם פאולו סוזה, מאמן בורדו הצרפתית שהדריך את החלוץ במכבי תל אביב, מנסה לצרפו ובמקביל במועדון בוחנים גם את האפשרות לצרף את אחד מבין ניקולה קאליניץ', אוליבייה ז'ירו, אך לגבי האחרון נראה שהסיכויים קלושים.


דאבור. בקרוב שוב באוסטריה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי