"נאתכו רוצה לחזור לרוסיה, עם קצת סבלנות הוא היה מוצא קבוצה בקיץ"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | דני מרון

דודו של קפטן נבחרת ישראל, אדם נאתכו, דיבר על הקשר בן ה-31 במולדתו: "הוא יכול להמשיך לשחק ברמות הגבוהות גם בעוד שלוש שנים, בסרביה הוא משחק באופן קבוע". יתאחד עם לאוניד סלוצקי בקאזאן?

(גודל טקסט)

אחרי חצי עונה בסרביה אפשר להגדיר את המעבר של ביברס נאתכו לפרטיזן בלגרד כהצלחה גדולה לשני הצדדים. קפטן נבחרת ישראל חזר לחיים אחרי שנה מאכזבת ביוון והפך לבורג משמעותי בשחורים לבנים.

דודו של הקשר בן ה-31 ושחקן העבר הרוסי אדם נאתכו התראיין היום (ראשון) במולדתו ודיבר את השתלבותו של הישראלי בתחנתו החמישית באירופה ובטוח – עדיין יש לו מה לתרום בליגה הרוסית. "הוא משחק באופן קבוע, כובש מחלק אסיסטים, נהנה מכדורגל ומרגיש טוב", אמר אדם נאתכו על אחיינו.

בקיץ אמרת שהוא רוצה לחזור לרוסיה: "הוא רצה, אבל נותר מעט מאוד זמן לחלון העברות, איכשהו זה לא הסתדר. היו לו שתי אפשרויות או לחתום בפרטיזן או לחכות להצעה ברוסיה. היו לו כמה הצעות ואני בטוח שאם היה ממתין עוד מעט, הוא היה חוזר לרוסיה".


"הוא כבר הוכיח את עצמו בצסק"א מוסקבה". ביברס נאתכו (ALEXANDER NEMENOV/AFP/Getty Images)

בעתיד הוא יכול לחזור לליגה הרוסית: "הוא יכול לשחק ברמה הגבוהה ביותר גם בעוד שלוש שנים. הוא שחקן מקצוען ואין לו בעיה לעמוד בקצב אימונים גבוה. הוא יכול לשחק ברוסיה, הוא רוצה לחזור".

נאתכו שיחק לחת לאוניד סלוצקי במשך שנתיים, האם הם שוב ישתפו פעולה בקאזאן: "זה משהו אפשרי, אם ירצו אותו. בכל זאת הוא כבר שיחק בקאזאן ובצסק"א מוסקבה, וכבר הראה שהוא יכול לשחק ברמות האלו".

יתאחד עם סלוצקי ברובין קאזאן? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי