בן שמעון נפרד מקפריסין: "השארתי נבחרת טובה יותר"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | אתר ההתאחדות הקפריסאית

המאמן עזב לאחר כשנתיים וחצי ואמר במסיבת העיתונאים: "אל תשפטו לפי תוצאות, אלא תהליך. העדפתי לעבוד עם שחקנים צעירים ויכולנו לסיים במקום השלישי במוקדמות היורו"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון נפרד מנבחרת קפריסין אחרי שנתיים וחצי. כבר אתמול (שני) נודע על עזיבת המאמן את האי השכן, אבל הבוקר הוא התייצב במשרדו של נשיא ההתאחדות הקפריסאית ג'ורג' קוומה והתפטרותו הפכה לרשמית. 

כידוע, בקמפיין מוקדמות היורו האחרון סיימה קפריסין רביעית בבית עם בלגיה, רוסיה, סקוטלנד, קזחסטן וסן מרינו, ניצחה שלוש פעמים, סיימה בתיקו אחד ורשמה שישה הפסדים. משחקו האחרון של בן שמעון היה בנובמבר והסתיים ב-6:1 לבלגיה החזקה. בסך הכל הוא אימן 23 משחקים וניצח חמישה משחקים לעומת 14 הפסדים.

בן שמעון אמר לתקשורת הקפריסאית הבוקר במסיבת עיתונאים: "התקופה שלי כמאמן נבחרת קפריסין היא חלק בלתי נפרד מהקריירה שלי. אני מודה לנשיא ולכל האנשים שעבדתי איתם ולשחקנים הנהדרים, גם מבחינה אנושית וגם בכל הקשור לכישוריהם. אני מאחל לקפריסין את כל הטוב וההצלחה ועוזב במחשבה שהשארתי נבחרת טובה יותר מאשר קיבלתי".

עוד הוסיף המאמן: "קפריסין זו לא נבחרת שיכולה לספק תוצאות, אני מבקש מכם, העיתונאים, לא לשפוט את הנבחרת לפי התוצאות, אלא על התהליך שהיא עושה. אני גאה בנבחרת שלי, כי כשהגעתי לכאן כולם סיפרו לי על הבעיות של השחקן הקפריסאי, אבל ראיתי צעירים שבאים לעבוד קשה, עבדתי עם מקצוענים בשנתיים וחצי הללו. חייתי כאן עם משפחתי והרגשתי חלק מהקהילה, הכרתי כאן חברים ואני חושב שאחזור ושאתם תראו אותי באצטדיונים בקפריסין – גם הטיסות מישראל זולות".


בן שמעון במסיבת העיתונאים (ההתאחדות הקפריסאית)

כשנשאל על נבחרת טובה יותר שהשאיר לדבריו, אמר: "מאמנים רבים מעדיפים לשחק עם כדורגלנים מנוסים, אבל אני מעדיף את החבר'ה הצעירים. יכולנו לסיים במקום השלישי, היינו טובים נגד סקוטלנד, והמאמן הבא שיגיע יצטרך למצוא את ה-DNA המנצח".

קוומה סיכם בקצרה על כהונתו של בן שמעון, שהחלה ביולי 2017: "השארת את טביעת האצבע שלך על עתיד הנבחרת הקפריסאית ואני מודה לך על עבודתך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי