אפקט הדומינו: "שון וייסמן עשוי להצטרף ללגאנס"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

אחרי שיוסף אן נסירי עבר לסביליה על חשבון מואנס דאבור שחתם בהופנהיים, קבוצת התחתית זקוקה בדחיפות לחלוץ והישראלי נמצא על הכוונת. גם ויאדוליד בתמונה

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)

אחרי שפורסם כי ויאדוליד מעוניינת לצרף את שון וייסמן, היום (ראשון) הצטרפה קבוצה ספרדית נוספת למירוץ אחר מלך שערי הליגה האוסטרית. מדובר בלגאנס מתחתית הטבלה, שסימנה את חלוץ וולפסברגר כאחד המועמדים הבכירים לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה כבר במהלך החלון הנוכחי.

לפי דיווח שפורסם בעיתון הספרדי הנחשב "אס", וייסמן עשוי להיכנס לנעליו של יוסף אן נסירי, שנמכר לאחרונה לסביליה ותפס את המשבת של מואנס דאבור שעבר לשורות הופנהיים. אן נסירי, שערך אתמול את הבכורה בהפסד לריאל מדריד, כבש ארבעה מתוך 12 השערים של לגאנס, שזקוקה כעת בדחיפות לחלוץ על חשבונו.

לאחרונה נכתב בתקשורת האוסטרית כי וולפסברגר תשקול לוותר על המוציא לפועל העיקרי שלה כבר בחודש ינואר, אולם היא תעשה זאת רק אם תתקבל הצעה ראויה, כשגם וייסמן עצמו הבהיר בקצרה ש"ההצעה צריכה להתאים לכולם". למרות שמחירו, כך על פי האתר 'טרנספטר מרקט', הוא כשלושה מיליון יורו, באוסטריה טוענים שוולפסברגר תדרוש על הישראלי כחמישה מיליון.

וייסמן בן ה-23 כבש לא פחות מ-24 שערים ב-26 הופעות העונה בכל המסגרות, לאחר שבקיץ כזכור הוא סיים את חוזהו במכבי חיפה וחתם בשורות וולפסברגר. מעבר לכמות הגולים המרשימה בליגה האוסטרית, חלוץ נבחרת ישראל מצא את הרשת גם במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית נגד קבוצות כמו בורוסיה מנשנגלדבאך ורומא. 

 


מעורר עניין רב בספרד. שון וייסמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי