תיקו להרוש, מרציאנו שמר על שער נקי, סלטיק הביסה

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

ליגיונרים: שוער רוטרדם סיים ב-1:1 מול סיטארד, היברניאן ומרציאנו נפרדו ב-0:0 ממאת'רוול. האלופה הסקוטית רשמה 0:3 על רוס קאונטי, ביטון ואלחמיד הפצועים נותרו מחוץ לסגל, גם סורו

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

זה לא היה יום עמוס בליגיונרים, אך חלק מנציגינו ברחבי היבשת שבו לשחק היום (שבת). בסקוטלנד, השוער אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ושמר על נקי ב-0:0 של קבוצתו, היברניאן, מול מאת'רוול מהמקום השלישי, ובכך קבוצתו של שוער נבחרת ישראל נותרה במקום השישי בליגה.

עוד באותה ליגה, הקבוצה הכי ישראלית בסקוטלנד ומוליכת הטבלה, סלטיק, הביסה 0:3 את רוס קאונטי בחוץ. עם זאת, ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד הפצועים נותרו מחוץ לסגל של האלופה. בנוסף, איסמעילה סורו, הרכש הטרי של הירוקים מבני יהודה, לא נכלל ב-18 גם הוא, ובמשחק הבא מול סנט ג'ונסטון הוא כבר אמור לקחת חלק.

בהולנד, אריאל הרוש שיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי של ספרטה רוטרדם נגד סיטארד, שעלתה ליתרון בדקה ה-20 משער של ויטלי דמאסקן, שהיה חופשי ברחבה מצב של אחד על אחד מול הרוש, עבר אותו וגלגל לרשת. יורגן מאתיי השווה בנגיחה בדקה ה-73 והשאיר את רוטרדם במקום ה-11 ובמרחק של שמונה נקודות מהקו האדום.

בליגה השנייה בשוויץ, אנאס מחאמיד עלה לשחק בדקה ה-79 ב-0:0 של קבוצתו, ווינטרטור, מול קריינס בחוץ. קבוצתו של החלוץ בן ה-22 נותרה במקום השביעי בטבלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי