אנדי הרצוג בלחץ: פתיחת הליגה הסינית עלולה להידחות

ערן שדו, ערן זהבי, דיא סבע
ערן שדו, ערן זהבי, דיא סבע | אודי ציטיאט, סקופיה

כאב ראש גדול למאמן נבחרת ישראל, שנערך להתמודדות מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בסוף מארס ועשוי לקבל את ערן זהבי ודיא סבע אחרי ארבעה חודשים ללא משחק רשמי

(גודל טקסט)

הווירוס המסתורי שהכניס לסגר את צפון מזרח סין, וגבה עד כה עשרות קורבנות בנפש, עלול להוביל לכך שפתיחת הליגה הסינית לא תצא לדרך במועד המתוכנן. מי שבוודאי מוטרד מהאפשרות הוא מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, שהחל בהכנות לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020 בחוץ מול נבחרת סקוטלנד בסוף חודש מארס, ועלול להתמודד עם סיטואציה בה שניים מכוכביו – ערן זהבי ודיא סבע – יגיעו להתמודדות הגורלית לאחר כארבעה חודשים בהם לא השתתפו במשחק רשמי.

בסין מדווחים שההתאחדות מתכוונת להודיע לקבוצות על דחיית פתיחת הליגה (שהייתה אמורה לצאת לדרך ב-22.02.2020) לסוף חודש מארס או תחילת חודש אפריל. אם לא די בכך, קיים סיכוי לא מבוטל שגביע המדינה יבוטל ושהקבוצות הסיניות לא יוכלו לארח את משחקיהן בליגת האלופות בשלושת המחזורים הראשונים.

אתמול (ראשון) התייחס לכך כוכב גוואנגז'ו ר.פ, ערן זהבי, שסיפר לספורט1: "אנחנו לא מרגישים שום דבר מיוחד, כי אנחנו לא בסין כרגע", כך הסביר זהבי, שנמצא בחופשה פרטית בתאילנד ואמור לשוב לסין רק באמצע החודש הבא בסיום מחנה האימונים שייערך סמוך לבנגקוק. "עד ה-15 בפברואר אלוהים גדול. אם המגיפה תתפשט, נעשה הערכת מצב מחדש. למה סתם לחשוב על זה מעכשיו?"

יגיעו למשחק בסקוטלנד ללא כושר משחק? ערן זהבי ודיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי