בגלל נגיף הקורונה: ערן זהבי ודיא סבע יישארו בשלב זה בישראל

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

על אף שעמדו לרשותם כרטיסי טיסה חזרה לסין, השניים קיבלו מראשי גוואנגז'ו ר.פ אישור להישאר בארץ לצד מאמן הכושר ערן שדו וסביר כי יחברו לקבוצה רק במחנה האימונים בדובאי

(גודל טקסט)

שני שחקניה הישראלים של גוואנגז'ו ר.פ, ערן זהבי ודיא סבא, ומאמן הכושר של הקבוצה, ערן שדו, יישארו בארץ בשלב הזה על אף שעמדו לרשותם כרטיסי טיסה הלילה חזרה לסין. כרגע מדובר בלפחות שבוע, אך ייתכן שאם לא יחול שינוי דרמטי בטיפול בנגיף הקורונה המתפשט בסין, הם לא יחזרו לסין ויחברו לקבוצתם במחנה האימונים שהועתק מתאילנד לדובאי, בגלל התפשטות הנגיף, וטרם ידוע מתי יחל.

ההחלטה נפלה לאחר סדרה של שיחות שקיימו השלושה עם המנהל המקצועי של גוואנגז'ו ועם המאמן ההולנדי החדש של הקבוצה, ג'ובאני ואן ברונקהוסט. העובדה כי שני השחקנים עורכים עם שדו אימונים אישיים (בשעה זו מתקיים אימון בבית הנבחרות בשפיים), הרגיעה את ראשי הצוות המקצועי ואפשרה להם לתת אישור שלא לחזור לסין. כך גם קיבל החוזר מהשאלה, רנאנטיניו, שנשאר בשלב הזה בברזיל.

בעוד יומיים יסתיים מועד ההעברות באירופה, ואפשרות להעברתם או השאלתם של זהבי וסבא לקבוצה מחוץ לסין, לרבות ישראל, נראית קלושה, מה גם שלא מתבצעת בדיקה בעניין. הבעיה היותר גדולה היא של אנדי הרצוג ונבחרת ישראל, שבעוד חודשיים ישחקו בסקוטלנד, כאשר תחילת העונה בליגה הסינית נדחתה מה-22 בפברואר עד לאחר פגרת משחקי הנבחרות בסוף מארס.

 

בשלב זה הם נשארים בישראל. זהבי, סבע ושדו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי