בכורה עצובה: צפו בשער עצמי של עדן שמיר בהפסד 3:1 של ליאז'

עדן שמיר
עדן שמיר | THIERRY ROGE / Contributor

לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, סטנדרד נוצחה על ידי קורטרייק מהתחתית. הקשר הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך כבש לשערו במהלך המחצית השנייה ולא ירצה לזכור את משחקו הראשון בבלגיה

(גודל טקסט)

עד לפני כשבועיים, עדן שמיר היה חלק מהעונה החלשה שעוברת על הפועל באר שבע אך הקשר הפתיע כולם כשחתם בשורות סטנדרד ליאז' הבלגית, במדיה הערב (שישי) ערך הופעת הבכורה מאכזבת מאוד אצל קורטרייק, בה הפסיד הישראלי 3:1, כאשר הוא גם כבש שער עצמי.

שמיר קיבל קרדיט מלא ממאמנו מישל פרודום, אשר הציב אותו בהרכב הפותח לקראת המשחק מול הקבוצה מהתחתית. סטנדרד עצמה ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה בליגה והציגה יכולת טובה, כך ששילובו של הרכש מב"ש בהרכב לא היה צפוי כבר במשחקו הראשון בסגל. המחצית הראשונה במשחק הסתיימה ללא שערים, ובה שמיר בלט מאוד לטובה, כאשר סיפק לא פחות משלושה איומים לשער והראה כמה מהלכים איכותיים.

דווקא לאחר החצי הראשון החיובי, ליאז' התפרקה בתוך כמעט שמונה דקות. תחילה, ג'וליאן דה סארט כבש לזכות קורטרייק בדקה ה-52 והקפיץ את כל יושבי המגרש, אך שלוש דקות לאחר מכן הרגיע רגע משמעותי יותר. הרמה לכיוון רחבת החמש נחתה על רגלו השמאלית של שמיר וחדרה לרשת של ארנו בודאר.


עדן שמיר. לא כך הוא דמיין את משחקו הראשון בבלגיה (KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

עד הדקה ה-60, קורטרייק כבשה שער נוסף שנפסל בשל נבדל, זאת לאחר בדיקה ארוכה ב-VAR. בדקה ה-67 המחליף מהדי קרסלה הצליח לצמק את התוצאה ולייצר תקוות רבות אצל סטנדרד, אך בדקה ה-70 בדיוק הן נעלמו, לאחר שתרם מופי ניצל בלאגן גדול במרכז הרחבה של האורחת ודחק את ה-3:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי