22 דקות לחמד בניצחון צ'רלטון, שער אומלל להרוש בהולנד

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-68. שלוש הנקודות שהשיגה קבוצתו מול בארנסלי, העלו אותה למקום ה-19 בטבלה. השוער ספג שער באשמתו ב-2:0 של ספרטה רוטרדאם מול טוונטה

(גודל טקסט)

תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-68 בניצחונה הביתי של קבוצתו צ'רלטון על בארנסלי 1:2. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-30 בליגת המשנה באנגליה – הצ'מפיונשיפ. צ'רלטון עלתה בעקבות ניצחונה למקום ה-19 בטבלה עם 33 נקודות. 

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו הגן במשך 90 דקות על שערה של קבוצתו היברנייאן שאירחה את סנט מירן ונפרדה ממנה בתיקו 2:2. האורחת הובילה 0:2 כבר בדקה ה-18, המארחת השוותה עד להפסקה. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-24 בליגה והיברנייאן נותרה במקום השישי כשלה 30 נקודות.

אמיר עגייב שיחק 90 דקות במשחק החוץ של קבוצתו סומגאייט מול נפטאצ'י באקו, שהסתיים ב-1:1. המנצחת מדורגת במקום החמישי בטבלת הליגה באזרבייג'אן אחרי 15 מחזורים.

עומרי בן הרוש ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה הביתי של לוקרן 2:0 לאוניון סן ז'ילואז' בליגה השנייה בבלגיה. לוקרן נמצאת במקום האחרון בטבלה. 

אריאל הרוש שיחק 90 דקות והיה אשם בשער שספגה קבוצתו ספרטה רוטרדאם ב-2:0 בחוץ מול טוונטה. השוער הישראלי יצא רע לכדור קרן ופיט ביין נגח מעליו לשער החשוף בדקה ה-80. בדקה ה-90 נואה לאנג כבש את השער השני וקבע את התוצאה. קבוצתו משל הרוש ממוקמת במקום ה-11 בליגה ההולנדית עם 24 נקודות אחרי 21 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי