תורג'מן לאחר הבכורה בוויסלה: "מליקסון וביטון המליצו לי לעבור"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

החלוץ פתח בהרכב אחרי שלושה אימונים בלבד בקראקוב וגם כבש ב-0:3 הקריטי לקבוצתו, בריאיון בפולין סיפר: "באוסטריה וינה הייתי על הספסל ורציתי לשחק, זו הייתה החלטה מאוד קלה". צפו בשער

(גודל טקסט)

בעברה הייתה ויסלה קראקוב קבוצת צמרת בפולין, בתחילת העשור שעבר היא אפילו זכתה באליפות בזכות שחקן העונה מאור מליקסון, אחר כך גם דודו ביטון היה מהחלוצים הבולטים בליגה במדיה, אבל בשנים האחרונות היא מדשדשת בחלק התחתון של הטבלה והעונה נאבקת על חייה בליגה הבכירה.

בניסיון להינצל ואולי לשחזר ימים יפים יותר, הנחיתה ויסלה בסוף חלון ההעברות של ינואר את אלון תורג'מן, שהושאל אליה מאוסטריה וינה. אמש (שבת), בהופעת הבכורה שלו, הוא כבר מצא את הרשת ב-0:3 על יגלוניה ביאליסטוק כשעבר את השוער והשלים מתפרצת קטלנית, ניצחון יקר שבזכותו ויסלה – המדורגת לפני אחרונה בטבלה – צימקה את הפער מארקה גדיניה שבמקום ה-14 לנקודה אחת בלבד.


תורג'מן רק חתם בוויסלה לפני חמישה ימים, אבל מול המדורגת תשיעית בטבלה כבר פתח בהרכב, כבש את השער הראשון במשחק והוחלף בדקה ה-71 לקול תשואות הקהל כשוויסלה כבר הוליכה ביתרון כפול. לאחר הבכורה הוא ניגש לעמדת הראיונות וסיפר: "כשחלוץ מבקיע, זה תמיד נותן לו ביטחון, אבל הדבר הכי חשוב הוא שוויסלה ניצחה, כי בטבלה אנחנו לא במקום שהמועדון צריך להיות בו. אני מאוד מקווה שזה ישתנה בקרוב".

על ימיו הראשונים בקראקוב סיפר: "זו קבוצה מצוינת, האווירה במהלך המשחק הייתה מעולה והאוהדים פשוט אדירים. אני מאוד התרשמתי, מאוד שמח להיות פה ולעזור לקבוצה. כל הקבוצה היום נלחמה בשביל הניצחון ועבורי זו לא הייתה סיטואציה קלה ישר לפתוח בהרכב, היו לי רק שלושה אימונים עם הקבוצה וזה לא פשוט ישר לשחק בקבוצה חדשה, אבל הראינו לאוהדים שכולנו כאן כדי להילחם עבור הקבוצה וחשוב שגם במשחקים הבאים ניראה ככה".

הסיבה שבחר לעבור לוויסלה ולעזוב את וינה: "זו הייתה החלטה די מהירה שקיבלתי. ידעתי על מצב הקבוצה, זה מועדון שאני מכיר וידעתי על הסיטואציה, אבל ויסלה מאוד רצתה אותי, שוחחנו במשך כל הלילה ובבוקר כבר המראתי לקראקוב וחתמתי על חוזה. רציתי לשחק ובאוסטריה ישבתי על הספסל, מה שלא הועיל לא לי ולא לקבוצה. עשיתי את ההחלטה הנכונה להגיע לוויסלה, באתי כדי לשחק ולעזור לקבוצה וזה הדבר הכי חשוב עבורי כרגע. השוואה בין הליגות? קשה לי לומר אחרי משחק אחד, אבל הקצב פה מאוד מהיר".

לסיום, כמובן, נשאל תורג'מן על חבריו הישראלים ששיחקו במועדון לפני כעשור: "שוחחתי עם דודו ביטון ומאור מליקסון ושמעתי מהם רק דברים טובים על המועדון, העיר והאוהדים. גם צפיתי באינטרנט בקטעים ובתוכניות. עכשיו אני רואה את הכל בצורה מושלמת".


תורג'מן חוגג בבכורה (באדיבות האתר הרשמי של ויסלה קראקוב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי