צפו: טעות מביכה להרוש בניצחון רוטרדם, 73 דקות לחמד

אריאל הרוש
אריאל הרוש. על הכוונת של בני יהודה | ANP Sport / Contributor

השוער הישראלי סיפק יציאה מוזרה אל מחוץ לרחבה ב-2:4 של קבוצתו על דן האג. החלוץ פתח בהרכב צ'רלטון ועזר לה להשיג 0:1 מפתיע על נוטינגהאם פורסט מהצמרת

(גודל טקסט)

הליגיונרים שלנו ברחבי אירופה המשיכו לשחק גם הערב (שלישי), כאשר תומר חמד השיג ניצחון עם צ'לרטון מול נוטינגהאם פורסט ואריאל הרוש וספרטה רוטרדם גברו על דן האג. מחר עדן שמיר יפגוש עם סטנדרד ליאז' את קלאב ברוז' ואלי דסה שעושה קאמבק מפציעה יארח עם ויטסה את אייאקס.

באנגליה, תומר חמד פתח בהרכבה של צ'רלטון בפעם הרביעית בלבד העונה במסגרת הצ'מיונשיפ, שיחק הוחלף בדקה ה-73 כחילוף שלישי על ידי מתאו סמית' ועזר לקבוצתו להשיג 0:1 מפתיע על נוטינגהאם מהצמרת. שלוש הנקודות שהרוויחה העלו את צ'רלטון למקום ה-19 והגדילו את הפער שלה מהקו האדום לשש נקודות. חלוץ נבחרת ישראל עדיין לא הצליח למצוא את הרשת העונה.


תומר חמד נאבק עם בן ווטסון (Michael Regan/Getty Images)

בהולנד, אריאל הרוש שיחק 90 דקות וספג פעמיים ב-2:4 של ספרטה רוטרדם על דן האג. בכך, קבוצתו עלתה למקום ה-11 והתרחקה למרחק של שש נקודות מהקו האדום. בדקה ה-67, במצב של 1:3 לרוטרדם, שוער הנבחרת ביצע טעות כשיצא אל מחוץ לרחבה בצורה לא טובה על מנת לבלום כדור ארוך שנשלח על ידי לקס אימרס, וקריסנסיו סאמרוויל חלף על פניו וכבש בקלות.

צפו בטעות של הרוש:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי