צפו: מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון היברניאן, דסה הפסיד לאייאקס

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

השוער הציג יכולת טובה במדי קבוצתו, שהתבססה בפלייאוף העליון בסקוטלנד עם 0:3 על רוס קאונטי. המגן נכלל בסגל של ויטסה אך לא עלה מהספסל ב-3:0 של אלופת הולנד. שמיר לא שותף במדי ליאז', 90 דקות לבן הרוש

(גודל טקסט)

במקביל למשחקי הגביע באירופה, מספר נציגים ישראליים שיחקו הערב (רביעי) במדי קבוצותיהם ברחבי היבשת, כשבמוקד אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה, ואילו אלי דסה רשם הפסד לאייאקס.

* בסקוטלנד, מרציאנו כאמור לקח חלק במשחקה של היברניאן, שניצחה 0:3 את רוס קאונטי במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג הסקוטית. כעת מתבססת קבוצתו של השוער במקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון. במקביל, סלטיק ניצחה 0:5 את הארטס, כאשר ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד ואיסמעילה סורו לא נכללו בסגל.

* בהולנד, ויטסה של דסה פגשה היום את האלופה במסגרת רבע גמר הגביע. לצערו של המגן מאמנו אדוארד סטורינג בחר לא לשתף את הישראלי, שישב על הספסל במשך כל דקות המשחק, אשר נגמר בניצחון 0:3 לזכותה של אייאקס, שעלתה לחצי הגמר.

* בבלגיה, סטנדרד ליאז' אירחה הערב את מוליכת הטבלה קלאב ברוז' במסגרת המחזור ה-25 בליגה המקומית. עדן שמיר נכלל בסגל של הקבוצה המקומית, אך לא עלה מהספסל במשחק שהסתיים ב-0:0. מהליגה השנייה, עומרי בן הרוש השלים 90 דקות בהפסד 3:2 של לוקרן נגד ווסטרלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי