"קני סייף מעל הרמה של הליגה הפולנית, הוא יכול להיות הכוכב"

קני סייף
קני סייף | האתר הרשמי

הקשר השלים את מעברו כמושאל מאנדרלכט ללכיה גדנסק, סוכנו דודו דהאן התראיין בחו"ל: "הוא לא היה מגיע אילו הבלגים לא היו משלמים את רוב שכרו. הוא עשה טעויות בקריירה וזו הזדמנות טובה בשלב הזה"

(גודל טקסט)

רק לפני שנה וחצי היה קני סייף בשיא הקריירה. הוא נרכש על ידי אנדרלכט מגנט תמורת 3.7 מיליון יורו, נמנה על סגל נבחרת ארצות הברית והיה אחרי עונות בליגת האלופות ובליגה האירופית. אלא שדווקא אחרי שנרכש על ידי המועדון הכי גדול בבלגיה, למרות פתיחה טובה, הגיעה הירידה הגדולה.

סייף חלה בתחילת דרכו כשחקן שנרכש על ידי אנדרלכט, אליה תחילה הושאל, וכשחזר לסגל כבר לא היה במיטבי והתקשה להציג את היכולת בזכותה נרכש. הוא יצא להשאלה בת חצי שנה בסינסינטי האמריקאית, שם הוא רשם תשע הופעות ובהן כבש ובישל פעמיים, אבל בחצי השנה האחרונה מצא את עצמו משחק בקבוצת המילואים של אנדרלכט ולא מעבר.

כעת, יממה לאחר שהוצג רשמית כשחקן לכיה גדנסק הפולנית, המדורגת במקום השביעי בארצה, התראיין בפולין סוכנו, דודו דהאן, שניסה להסביר כיצד הוא התגלגל מכוכב בבלגיה ושחקן נבחרת ארצות הברית לאחד שמגיע כמושאל למרכז הטבלה בפולין: "הוא עשה טעויות בקריירה. המאמן באנדרלכט רצה אותו, האמין בו והחליט להמר עליו, אבל ברגע שהוא סיים את דרכו ומונה מאמן חדש, קני כבר איבד את מקומו. הצוות המקצועי של נבחרת ארה"ב דחף אותו לעבור ל-MLS ולשחק שם באופן קבוע, אבל זו הייתה טעות. באנדרלכט הוא ידע שאין לו מקום ולכיה הייתה הזדמנות טובה בשלב הזה של הקריירה. הבלגים ישלמו את רוב שכרו, אחרת הוא לא היה מגיע לפולין".


סייף במדי אנדרלכט. לא הסתדר במועדון הפאר (AFP)

דהאן לא חסך במחמאות על השחקן אותו הוא מייצג והצהיר: "לדעתי קני סייף שחקן מעל הרמה של הליגה והוא עשוי בהחלט להיות הכוכב שלה. אני מבטיח לכם שהוא שחקן שיכול לזרוח בפולין. יש לו טכניקה מעולה, הוא מהיר, יודע לשמור על הכדור ויכול לפרוץ ולהרים מהאגפים. הוא לא מפחד להיכנס למאבקים ויכול לשחק במספר עמדות התקפיות. אם הוא ייכנס לקצב ויתאקלם בקבוצה, הוא יהיה תוספת כוח משמעותית עבור לכיה ואחד השחקנים הכי טובים בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי