שון וייסמן חזר מהפגרה וכבש צמד, וולפסברגר הביסה

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

הליגה האוסטרית שבה לאחר חודשיים, אך הישראלי נשאר בשלו והעלה את מאזנו ל-26 שערים העונה בכל המסגרות, קבוצתו במקום השלישי. עגייב הבקיע באזרבייג'אן, חמד הוחלף בהפסד צ'רלטון בבלקבורן

(גודל טקסט)

אחרי שליאור רפאלוב רשם 89 דקות בתיקו של אנטוורפן אתמול (שישי), קיבלנו היום יום עמוס במשחקים של ליגיונרים ברחבי היבשת ואחרי כחודשיים שוב אנחנו זוכים לבשר ששון וייסמן מצא את הרשת – ולא סתם, הוא כבש צמד בניצחון המוחץ של וולפסברגר. עוד היום, אמיר עגייב כבש בהפסד סומגאייט ותומר חמד וצ'רלטון נכנעו לבלקבורן.

אז גולת הכותרת מגיעה מהליגה האוסטרית, ששבה מפגרה לאחר חודשיים בדיוק. שון וייסמן פתח בהרכב וולפסברגר ועם צמד בדקות 49 ו-82 נגד הארטברג ממרכז הטבלה, היה שותף בכיר ל-0:3 הגדול שהעלה את קבוצתו לפחות זמנית למקום השלישי. וייסמן מציין כבר 19 שערי ליגה ב-18 מחזורים ולזכותו בסך הכל 26 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות! וולפסברגר בזכות הניצחון עם 34 נקודות, עדיין במרחק דו ספרתי מלאסק ומזלצבורג.

בצ'מפיונשיפ, תומר חמד המשיך לקבל את הקרדיט ופתח בהרכב צ'רלטון, שנכנעה 2:0 לבלקבורן. החלוץ הוחלף בדקה ה-61, כשקבוצתו כבר פיגרה בשני שערים, ועדיין לא הצליח למצוא את הרשת העונה.

בליגה הבולגרית, טאלב טוואטחה ודן ביטון נותרו מחוץ לסגל ומאוויס צ'יבוטה רק עלה מהספסל ל-21 הדקות האחרונות ב-0:6 של לודוגרץ על בוטב וראטסה, תוצאה בזכותה הגדילה את הפער שלה בפסגה לשבע נקודות.

באזרבייג'ן, סומגאייט של אמיר עגייב נכנעה 2:1 לסבח באקו. המנצחת כבשה שני שערים במחצית השנייה והובילה 0:2, כאשר הקשר הישראלי, שפתח בהרכב ורשם משחק מלא, כבש וצימק את התוצאה בתוך תוספת הזמן.

בקפריסין, בוריס קליימן פתח בהרכב והשלים 90 דקות במהלך התיקו 1:1 של פראלמיני מול פאפוס. קבוצתו של השוער הישראלי עלתה ליתרון בדקה ה-20 אך ספגה מייד כעבור דקה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עצר קליימן פנדל. פראלמיני מדורגת במקום העשירי בטבלה עם 19 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי