שער שוויון דרמטי לנאתכו, וייסמן לא כבש בהפסד וולפסברגר

ביברס נאתכו
נאתכו. יכול להיות מתוסכל | האתר הרשמי של פרטיזן

קפטן הנבחרת השווה ל-1:1 עבור פרטיזן בלגרד, בעוד החלוץ לא כבש ב-2:0 המפתיע של וולפסברגר לנועלת הטבלה באוסטרליה. וגם: קליימן ופראלימני הובסו, תיקו למרציאנו והיברניאן וחמד לא שותף בניצחון צ'רלטון

(גודל טקסט)

שבת נוספת של כדורגל יצאה לדרך ולגיונרים רבים משחקים ברחבי היבשת. נאתכו כבש בפנדל בדקה ה-91 וקבע 1:1 במשחק החוץ של פרטיזן בלגרד מול טופולה. שון ויסמן לא הצליח לכבוש בהפסד המפתיע של קבוצתו לנועלת הטבלה, בוריס קליימן ופראלימני הובסו בקפריסין, אופיר מרציאנו והיברניאן סיימו בתיקו וצ'רלטון ניצחה גם ללא תומר חמד. בהמשך הערב, עדן שמיר ישב על ספסל סטנדרד ליאז', בעוד ליאור רפאלוב נעדר מ"הדרבי הישראלי" לאחר שאשתו גל ילדה זמן קצר לפני המשחק.

אחרי הצמד שכבש במחזור הקודם, ביברס נאתכו שיחק הערב (שבת) 90 דקות במדי קבוצתו הסרבית פרטיזן בלגרד, וכבש שער מכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-91. זה היה שער השוויון במשחק החוץ מול באצ'קה טופולה שהובילה מהדקה ה-69. זה היה השער השביעי העונה של נאתכו בליגה הסרבית. פרטיזן מדורגת שנייה אחרי 22 מחזורים והיא מפגרת ב-10 נקודות אחרי המוליכה, הכוכב האדום בלגרד.

בליגה האוסטרית, שון וייסמן לא הצליח לסייע לוולפסברגר בהפסד המאוד מפתיע 2:0 לנועלת הטבלה טירול. הישראלי השלים 90 דקות, אך קבוצתו ספגה שני שערים תוך תשע דקות לקראת סיום המחצית הראשונה ונותרה במקום הרביעי, כשמחר ראפיד וינה המדורגת שלישית תוכל להגדיל ממנה את הפער לארבע נקודות.


בסקוטלנד, היברניאן ואופיר מרציאנו סיימו ב-1:1 ביתי נגד ליווינגסטון. השתיים צמודות זו לזו וחלוקת הנקודות משמעותה שהיברניאן נותרה במקום השישי ובפיגור נקודה מיריבתה. סקוט אלן החמיץ פנדל עבור המארחת במחצית הראשונה וגם כאשר כריסטיאן דוידג' העלה אותה ליתרון בדקה ה-50, ארון טיילור סינקלייר השווה כעבור שש דקות והותיר את הישראלי עם כדור ברשת.


מרציאנו. נקודה ביתית (getttyimages)

בוריס קליימן שיחק אחר הצהריים 90 דקות כשעמד בשער קבוצתו פראלימני שנוצחה במשחק חוץ 3:0 על ידי אומוניה, בפתיחת המחזור ה-21 בליגת העל בקפריסין. פראלימני נוצחה אחרי שישה משחקים ללא הפסד והיא במקום העשירי בליגה הקפריסאית, מבין 12 קבוצות. קליימן ספג שער ראשון כבר בדקה השישית למשחק, השער השני הובקע בדקה ה-82 והשלישי בתוך תוספת הזמן. המנצחת, הנאבקת על תואר האליפות, התבססה במקום השני.


בליגת המשנה באנגליה, צ'רלטון השיגה ניצחון יקר מאוד, 1:3 על לוטון והגדילה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות, אך תומר חמד ישב על הספסל במשך 90 דקות. 

בליגת המשנה באיטליה, שי בן דוד לא שותף ב-1:1 של טרפאני נגד ספציה. הבלם אמנם ראה מהספסל את חבריו צוברים נקודה, אבל קבוצתו במקום האחרון והפער מהמקום ה-17 עשוי לגדול לשש נקודות.

בבלגיה, מחזור 27, ליאור רפאלוב נותר מחוץ לסגל אנטוורפן במשחק החוץ מול סטנדרד ליאז', אחרי שאשתו ילדה הבוקר. סטנדרד ניצחה 0:1, עדן שמיר ישב על הספסל ולא שותף.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי