צפו בתקציר: 90 דקות לדסה, 1:2 דרמטי לפ.ס.וו על ויטסה

אלי דסה
אלי דסה | ANP Sport / Contributor

המגן הישראלי פתח משחק שני ברציפות בהרכב קבוצתו, שהובילה, אך בסופו של דבר ספגה מהפך ונכנעה לאיינדהובן. שמונה דקות לניר ביטון ב-1:3 של סלטיק על קילמרנוק, הופעת בכורה לסייף בהפסד גדנסק

(גודל טקסט)

הליגיונרים שלנו המשיכו לייצג אותנו גם היום (ראשון) ברחבי אירופה, כאשר במוקד נמצא אלי דסה. מגנה של ויטסה ארנהיים ההולנדית, שעשה קאמבק נפלא מפציעה בת שלושה חודשים במשחק הקודם מול הירנביין עם בישול, פתח גם הפעם בהרכב קבוצתו, שפגשה את פ.ס.וו איינדוהבן והפסידה. אקס מכבי תל אביב רשם 90 דקות וקבוצתו נותרה במקום השביעי.

אחרי מחצית ראשונה די שוויונית שהסתיימה ב-0:0, המשחק התעורר בחצי השני וקבוצתו של שחקן נבחרת ישראל עלתה ל-0:1 בדקה ה-50 משער של טים מטאבז' מול האקסית, זאת אחרי טעות קשה בהגנה. השויוון הגיע מפנדל מדויק של סם לאמרס בדקה ה-59, וארבע דקות בלבד לאחר מכן הגיע המהפך מרגליו של קודי גאקפו, שלא נשמר מספיק טוב על ידי דסה.

כמו כן, לודוגורץ סיימה ב-1:1 מאכזב מול אטאל מהמקום העשירי בליגה הבולגרית, והפער בפסגה צומק לשבע נקודות. טאלב טוואטחה ודן ביטון לא נכללו בסגל של האלופה, בעוד מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-69. טל כחילה ישב במשך 90 דקות על הספסל ב-0:1 של אטרומיטוס היוונית על קסאנטי.

בנוסף, אמיר עגייב רשם 90 דקות בהפסד 1:0 של קבוצתו, סומגייט, למוליכת הליגה באזרבייג'ן – קרבאג. בסקוטלנד, סלטיק גברה 1:3 בבית על קילמרנוק ופתחה פער של 12 נקודות מגלאגזו ריינג'רס, שסיימה ב-2:2 מאכזב בחוץ מול סט. ג'ונסטון. ניר ביטון עלה מהספסל בדקה ה-82 ואילו חאתם עבד אלחמיד הפצוע והרכש החדש איסמאילה סורו לא נכללו בסגל. 

בליגה הפולנית, ויסלה קראקוב ניצחה גם ללא אלון תורג'מן הפצוע והשיגה נקודות מאוד יקרות בקרב התחתית בזכות 0:2 ביתי על קורונה קילצה. הופעת בכורה רשם בלכיה גדנסק הקשר קני סייף, שעלה בדקה ה-77 בהפסד 2:0 ללך פוזנן.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי