מואנס דאבור הבטיח: "אחזור בקרוב – טוב וחזק יותר"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

אחרי שהתבשר כי הוא סובל מקרע בגיד הברך וככל הנראה גמר את העונה, חלוץ הופנהיים פרסם פוסט באינסטגרם בו הודה לכולם על התמיכה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

אחרי שהופנהיים הודיעה כי מואנס דאבור סובל מקרע בגיד הברך והוא צפוי להיעדר מהמגרשים למשך תקופה ארוכה, החלוץ פרסם הערב (שלישי) פוסט ברשתות החברתיות והבטיח: "אני אחזור בקרוב – חזק וטוב יותר. תודה לכולם עבור ההודעות ועבור התמיכה". כזכור, דאבור נפצע במהלך משחק הליגה של הופנהיים מול בורוסיה מנשנגלדבאך והוחלף בדקה ה-26 של ההתמודדות לאחר שהוא הורד מכר הדשא בעזרת אלונקה.

מלבד הופנהיים, מדובר גם בבשורה קשה עבור נבחרת ישראל, שתיאלץ להסתדר ללא החלוץ בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו שייערך ב-26.03 בסקוטלנד. שחקן נוסף שלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן אנדי הרצוג הוא מנור סולומון. צרה נוספת מגיעה מכיוונם של ערן זהבי ודיא סבע, שאמנם כשירים אך הם יגיעו למפגש החשוב בגלאגזו לאחר שלא שיחקו בחודשים האחרונים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ודחיית פתיחת העונה בסין.

למרות שהפך לשחקן הישראלי היקר אי פעם ושיחק בליגות חזקות כמו ספרד וגרמניה, דאבור בוודאי יעדיף לשכוח את העונה הנוכחית. החלוץ שהגיע לסביליה בקול תרועה רמה בתמורה ל-15 מיליון יורו, התייבש על הספסל במשך חצי עונה ועבר להופנהיים. במדי הקבוצה הגרמנית הוא אמנם כבש צמד בלתי נשכח נגד באיירן מינכן במסגרת הגביע, אך טרם מצא את הרשת במסגרת הבונדסליגה וכעת נראה שההזדמנות הבאה שלו לעשות זאת תגיע רק בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי