סביליה הגיבה לדאבור, בספרד כתבו: "העונה השחורה של מואנס"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

בין כל התגובות של שחקנים כמו מוניר וסוריאנו, בלטה זו של האקסית שאיחלה לחלוץ לשוב במהרה למגרשים. בתקשורת האנדלוסית בטוחים: "סובל מחוסר מזל משווע"

(גודל טקסט)

אחרי הפציעה המצערת בגיד הברך שככל הנראה הובילה לכך שהוא סיים את העונה מוקדם מהצפוי, מואנס דאבור פרסם אתמול (שלישי) פוסט בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו בו הוא הודה לעוקביו על התמיכה והבטיח לחזור טוב וחזק יותר.

מעבר לתגובות של שלל הכדורגלנים, ביניהם אפשר למצוא שמות כמו נוליטו, ואלון ברישה, ג'ונאתן סוריאנו ועוד, בלטה התגובה של האקסית, סביליה, שמכרה אות דאבור להופנהיים לאחרי חצי עונה במהלכה לא זכה ליותר הזדמנויות. "תבריא בקרוב, מואנס", נכתב על ידי העמוד הרשמי של האנדלוסים.

גם בתקשורת הספרדית עסקו בפציעה של החלוץ: "העונה השחורה של מואנס דאבור נמשכת, הוא סובל מחוסר מזל משווע. לחלוץ היו ציפיות רבות מעונת 2019/20 אחרי שאשתקד הוא הבריק במדי זלצבורג, אך הן הפכו לאשליות. עושה רושם שדאבור סובל ממזל רע. ז'ולן לופטגי לא העניק לו קרדיט ונדמה שגם המעבר להופנהיים לא יוגדר כמוצלח עבור הישראלי, שנאלץ לעזוב את המשחק מול מנשנגלדבאך על אלונקה כשדמעות בעיניו ואילו תאריך חזרה אינו נראה באופק". 

כזכור, דאבור נפצע במהלך משחק הליגה של הופנהיים מול בורוסיה מנשנגלדבאך והוחלף בדקה ה-26 של ההתמודדות לאחר שהוא הורד מכר הדשא בעזרת אלונקה. מלבד הופנהיים, מדובר גם בבשורה קשה עבור נבחרת ישראל, שתיאלץ להסתדר ללא החלוץ בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו שייערך ב-26.03 בסקוטלנד. שחקן נוסף שלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן אנדי הרצוג הוא מנור סולומון. צרה נוספת מגיעה מכיוונם של ערן זהבי ודיא סבע, שאמנם כשירים אך הם יגיעו למפגש החשוב בגלאגזו לאחר שלא שיחקו בחודשים האחרונים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ודחיית פתיחת העונה בסין.

למרות שהפך לשחקן הישראלי היקר אי פעם ושיחק בליגות חזקות כמו ספרד וגרמניה, דאבור בוודאי יעדיף לשכוח את העונה הנוכחית. החלוץ שהגיע לסביליה בקול תרועה רמה בתמורה ל-15 מיליון יורו, התייבש על הספסל במשך חצי עונה ועבר להופנהיים. במדי הקבוצה הגרמנית הוא אמנם כבש צמד בלתי נשכח נגד באיירן מינכן במסגרת הגביע, אך טרם מצא את הרשת במסגרת הבונדסליגה וכעת נראה שההזדמנות הבאה שלו לעשות זאת תגיע רק בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי