בפולין ניתחו את תחילת דרכו של סייף: "צריך לעבור תהליך ולרזות"

קני סייף
קני סייף | האתר הרשמי

המושאל ללכיה גדנסק ספג ביקורת באתר אוהדים, שם נכתב: "אפשר לומר שהוא נכשל בימיו הראשונים בקבוצה, אבל רואים שיש לו איכויות מעל הממוצע". המאמן הבטיח להעניק הזדמנות בקרוב

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים שוב נפרד קני סייף מהליגה הבלגית, הפעם עבר כמושאל מאנדרלכט ללכיה גדנסק ממרכז הטבלה בליגה הבכירה בפולין. סייף עובר שנתיים לא קלות, דווקא מאז נרכש על ידי מועדון הפאר הבלגי מגנט תמורת קרוב לארבעה מיליון יורו, ואמנם עוד מוקדם לשפוט, אבל בתקשורת הפולנית כבר טוענים שגם מעברו לגדנסק יכול היה להיות חלק הרבה יותר.

סייף ערך את הופעת הבכורה שלו כשעלה מהספסל בשבוע שעבר ל-13 הדקות האחרונות בהפסד קבוצתו 2:0 ללך פוזנן, אך הישראלי נכנס כשהתוצאה עוד הייתה שוויון 0:0 ועל כן בתקשורת בגדנסק, על אף דקות מועטות בהן שיחק, כבר ניתחו את תחילת הדרך של הישראלי בפולין וקבעו: "אפשר לומר שהוא נכשל בימיו הראשונים בקבוצה".

באתר האוהדים "lechia", שם ביקרו את תחילת דרכו של סייף, דאגו להבהיר כי "אנחנו יודעים שמדובר בשחקן טוב, יש לו איכויות טובות מהממוצע בקבוצה, אבל ברור שהוא צריך לזמן כדי לחזור לעצמו". עם זאת, גם כתבו כי "הטכניקה שלו טובה ואפשר לראות את זה, אבל כרגע נחשפו בעיקר החולשות שלו נגד פוזנן, אפשר היה לראות שיש בעיה באלמנטים הפיזיים וביכולות המוטוריות".

גם סייף עצמו לא היה מרוצה מהופעת הבכורה ואמר: "מאוד התאכזבתי, במיוחד כי נכנסתי ומיד ספגנו שני שערים. אני מתכוון לקחת אחריות ומקווה שבמשחק הבא דברים ייראו טוב  יותר. אני מדבר גם על עצמי וגם על הקבוצה", אמר סייף.

כזכור, סייף מושאל עד תום העונה ומאמנו, פיוטר סטוקובוייץ נשאל על יכולת הישראלי וברר את מילותיו: "הוא שחקן מאוד איכותי, אבל הוא לא עשה הכנה טובה לפני שהגיע לכאן. יש תהליך שצריך לעבור וכמובן שהוא יכול להצליח כאן, אבל צריך לחכות ולראות". המאמן גם אמר בין השורות שסייף יקבל הזדמנות בעתיד הקרוב, כי הקבוצה תשחק כל שלושה ימים והוא מתכנן לערוך רוטציה רחבה, אבל באתר האוהדים סיכמו בנוגע לישראלי: "הוא צריך להיכנס לכושר ולהשיל כמה קילוגרמים קודם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי