מרציאנו והיברניאן עלו לחצי גמר הגביע הסקוטי

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

שוער נבחרת ישראל עזר לקבוצתו להשיג 2:5 על אינברנס מהמקום השני בליגת המשנה בסקוטלנד בדרך להישג נהדר - עלייה לארבע האחרונות של המפעל. התואר בהישג יד?

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע מי יפתח בהרכב של נבחרת ישראל במשחק הקריטי מול סקוטלנד בעוד כחודש במסגרת פלייאוף העלייה ליורו 2020, אך אופיר מרציאנו הוא בהחלט מועמד רציני ונראה שזה יהיה הוא או אריאל הרוש מספרטה רוטרדם.

השוער עזר הערב (שישי) לקבוצתו, היברניאן, להעפיל לחצי גמר הגביע הסקוטי, כשהיא גברה 2:5 על אינברנס, אשר נמצאת במקום השני בליגת המשנה. שאר משחקי הרבע יתקיימו ביומיים הקרובים, כשגם סלטיק וריינג'רס עדיין במפעל כמובן.

היברניאן יכלה להשיג את היתרון בדקה ה-30, אך מארק מקנולטי החמיץ פנדל. שמונה דקות לאחר מכן השער הגיע, כאשר אדם ג'קסון העניק את היתרון לקבוצה של השוער הישראלי וקבע 0:1. סקוט אלן הוסיף בדקה ה-58 וזה כבר היה 0:3 בדקה ה-71 משער של גרג דוקארטי. בדקה ה-73 מרציאנו ספג מרגליו של קארל טרמרקו, אך זה היה מאוחר מדי עבור אינברנס.

דקה לאחר השער, בראד מקיי מהקבוצה מליגת המשנה הורחק והיברניאן ניצלה זו כדי להגדיל את התוצאה. סטפן אומאונגה כבש את הרביעי בדקה ה-82 ואת החמישי כבש ג'יימס גולאן בדקה ה-84. ניקולה טודורוב הבולגרי קבע את תוצאת המשחק עם שער מצמק בדקה ה-89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי