חוגג: "מזל שיש לנו אחוזים על קינדה", מאמנו: "בחור מחשמל לצפייה"

גדי קינדה
גדי קינדה | Rich Lam/Getty Images

בעלי בית"ר ירושלים החמיא לקשר: "פרע שטרות כבר במחזור הפתיחה, מזל שיש לנו אחוזים מהמכירה הבאה". גם מאמנו החדש בקנזס שפע מחמאות: "הגיע לו לכבוש, הוא שחקן חיובי". וגם: הציוצים הנבחרים מארה"ב

(גודל טקסט)

איזו בכורה מדהימה רשם גדי קינדה ב-MLS. הקשר, שעבר אחרי חצי עונה פנטסטית מבית"ר ירושלים לקנזס סיטי, כבש הבוקר (ראשון) שער גדול ב-1:3 של קבוצתו על ונקובר במחזור הפתיחה של עונת 2020 בליגה.

השחקן רשם פתיחה חלומית בארצות הברית ושלח מסר לאנדי הרצוג לקראת המשחק החשוב של הנבחרת מול סקוטלנד בעוד כשלושה שבועות וחצי. קינדה סחט המון מחמאות על ההופעה הנהדרת וגם בישראל השער הנפלא עורר תגובות רבות והבולטת מכולן הייתה של בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג שנאלץ למכור את גדי קינדה רק לפני כחודש בעקבות סעיף שחרור בחוזהו.

"בוקר טוב לגדי קינדה", כתב חוגג מיד לאחר השרע, "סעיף שחרור או לא סעיף שחרור, לעולם לא אעצור אדם מלהגשים את החלום שלו. שמח מאוד לראות את גדי מתחיל לפרוע שטרות כבר במחזור הפתיחה ועוד עם איזה גול! עד עכשיו אני לא יודע אם הוא ימני או שמאלי, גם הוא לא יודע… שאלתי את גדי הבוקר איך היה, הוא ענה שהכל שם מדהים, ברמה הכי גבוהה אבל הקהל של בית"ר תמיד יחסר לו. יום אחד, שגדי יחליט שהגיע הזמן לחזור לארץ אנחנו ניפגש שוב בטדי. ברכות ילד, תמשיך ככה! נ.ב. מזל שיש לנו אחוזים במכירה הבאה", הוסיף חוגג בבדיחות הדעת לסיום. אגב, לחוגג 25 אחוזים ממכירתו הבאה של הקשר.

מי שעוד התמוגג היה מאמנו החדש בקנזס: "הוא עובד כל כך קשה", החמיא בגדול לקינדה פטר ורמס, "אם אתה אוהב את המשחק הזה ואוהב כדורגל חיובי, הבחור הזה הוא מחשמל לצפייה. השער שהוא כבש הגיע לו כי הוא נתן הופעה טובה הלילה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי