סולומון שב לאימונים חלקיים: "אני עושה הכל כדי להיות כשיר לסקוטלנד"

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט, אוסטריה

שחטאר דונייצק הודיעה על חזרתו של שחקן נבחרת ישראל, שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי וסיפר לספורט1: "בעוד עשרה ימים אני צפוי להשלים אימון מלא". יהיה כשיר למשחק החשוב בגלאזגו?

(גודל טקסט)

אחרי היעדרות לא קצרה מהמגרשים בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, מנור סולומון שב היום (שישי) לאימונים חלקיים במדי שחטאר דונייצק ובעוד עשרה ימים הוא צפוי להשלים אימון מלא עם חבריו לקבוצה. "תסתכלו מי חזר", כתבה אולפת אוקראינה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה בתוספת תמונה של היהלום הישראלי הצעיר לצד שני שחקנים נוספים שהחלימו וצפויים לעמוד בקרוב לרשות הקבוצה.

"כרגע אני עורך אימון חלקיים, אך בעוד עשרה ימים אחזור להתאמן באופן מלא. אני עושה הכל כדי להיות כשיר למשחק החשוב נגד סקוטלנד", כך סיפר סולומון בשיחה עם ספורט1. למרות שהוא נמצא בבידוד בן 14 ימים שהחל הבוקר לאחר ששב מאוסטריה, מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג בוודאי היה מרוצה לשמוע על שובו של סולומון, שעשוי לעמוד לרשותו בהתמודדות הקריטי בעוד 20 ימים בגלאזגו במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

סולומון, שלא ערך הופעה רשמית מאז חודש דצמבר, שותף העונה ב-18 משחקים בכל המסגרות במדי שחטאר והבקיע שלושה שערים. הישראלי, שסומן כשחקן הרכב תחת הרצוג, יצטרך להגביר את קצב האימונים בתקופה הקצרה שנותרה על מנת להיכלל בסגל להתמודדות הקריטית בסקוטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי