גדי קינדה לא עוצר: צפו בשערו השני בקנזס, שהביסה 0:4 את יוסטון

גדי קינדה
גדי קינדה | Jamie Squire/Getty Images

הפתיחה החלומית של הקשר ב-MLS נמשכת ואחרי שכבש במחזור פתיחת העונה, הוא המשיך ברצף וסייע לקבוצתו לעלות למקום הראשון. וגם: שער בכורה למיאמי, 9 דקות לשוינפלד

(גודל טקסט)

אמנם רק שני מחזורים חלפו, אבל אפשר לומר שגדי קינדה התאקלם במהרה לארצות הברית. הלילה (בין שבת לראשון) הוא כבש את שערו השני העונה, קנזס סיטי הביסה 0:4 את יוסטון דינמו והיא במקום הראשון ב-MLS.

קינדה, שכזכור עבר בינואר האחרון מבית"ר ירושלים תמורת 3.7 מיליון דולר, כבש בשבוע שעבר, במחזור הפתיחה, כאשר קנזס ניצחה 1:3 בוונקובר, אבל גם במשחק הבית הרשמי הראשון שלו לעיני 21,188 צופים הוא לא התבלבל ובדקה ה-65, בתום מבצע קבוצתי יפה, קיבל כדור רוחב ושלח את הכדור לפינה של השוער. הישראלי גם ספג כרטיס צהוב ובדקה ה-75 ירד לספסל. בשבוע הבא קנזס תתארח באטלנטה ותנסה לשמור על הפסגה, בה היא ניצבת כעת בזכות הפרש שערים עדיף עם שש נקודות משש אפשריות.

אגב, אינטר מיאמי, הקבוצה החדשה של דייויד בקהאם, הפסידה גם במחזור השני, 2:1 לדי.סי יונייטד, אולם אולי תתנחם בשער הבכורה שלה שכבש רודולפו פיסארו המקסיקני. זה אפילו היה שער יתרון, אבל המארחת הפכה את התוצאה תוך שתי דקות במחצית השנייה, חמש דקות אחרי שרומן טורס הותיר את מיאמי בעשרה שחקנים. אקס מכבי תל אביב, ארון שוינפלד, שותף 9 דקות בניצחון מינסוטה 2:5 על SJ אירת'קווייק. בליגת ה-USL בארה"ב, דקל קינן רשם 90 דקות ב-1:1 של סקרמנטן ריפליק נגד טולסה במחזור פתיחת העונה.


קינדה מגלגל מקרוב לרשת (Jamie Squire/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי