שער בכורה למלקום, 1:7 מטורף לזניט. גוטליב לא שותף

סרדאר אזמון, מלקום
סרדאר אזמון, מלקום | הטוויטר הרשמי של זניט

הברזילאי, שהצטרף בקיץ מברצלונה וסבל מפציעה חמורה, סוף סוף מצא את הרשת, קבוצתו הביסה את אוראל. שלושער לסרדאר אזמון. הבלם ישב על הספסל בהפסד של אורנבורג לספרטק מוסקבה

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה המכה בעולם, אחת מהליגות בה עדיין משחקים היא הליגה הרוסית והיום (שבת) נערך המחזור ה-22. הנציג הישראלי, אדי גוטליב, ישב על הספסל במשך 90 דקות בהפסד 3:1 של אורנבורג לספרטק מוסקבה.

קבוצתו של אקס הפועל תל אביב מדורגת כעת במקום ה-11 והפסידה בשני משחקיה האחרונים. היא רחוקה שלוש נקודות בלבד ממקום אשר מוביל לליגת השנייה, זאת כשנותרו שמונה מחזורים עד לסיום העונה בליגה. מבחינת גוטליב, היה זה משחקו הרביעי ברציפות על ספסל אורנבורג מאז שחזר מהפציעה, ודקות המשחק האחרונות שלו נרשמו אי שם בחודש אוגוסט.

אך ההצגה האמיתית של המחזור הזה הגיעה מכיוונה של זניט. האלופה ומוליכת הליגה פשוט פירקה את אוראל מהמקום העשירי בתוצאה 1:7. גולת הכותרת הייתה שער הבכורה של מלקום בקבוצה. כזכור, הברזילאי בן ה-23, אשר נרכש מברצלונה בקיץ תמורת 40 מיליון יורו, סבל מפציעה קשה ונעדר ליותר מחצי שני, עד שחזר לפעילות לפני כשבועיים וחצי.

היום הוא כבש את השער הרביעי של קבוצתו (שהגיע בדקה ה-27 בלבד!) עם סיומת נפלאה מתוך הרחבה בהופעת הליגה החמישית בלבד שלו העונה. את החגיגה פתח סרדאר אזמון המצוין עם שער בדקה ה-8 ובהמשך השלים שלושער גדול (15 ו-61). ארטיום דזוביה כבש פעמיים (12 ו-72) וסבסטיאן דריוסי הוסיף (69). בתווך, אנדריי פאניוקוב צימק עבור המפסידה בפנדל ל-5:1 בדקה ה-65).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי