בסקוטלנד מתלהבים: "הציון של אלחמיד היה יכול להיות גבוה יותר"

חאתם עבד אלחמיד, ניל לנון
חאתם עבד אלחמיד, ניל לנון | סלטיק

בזמן פגרת הקורונה, ב'dailyrecord' חילקו ציונים לעונה של שחקני סלטיק. למרות פציעה ארוכה, אקס באר שבע קיבל שש: "הצטיין באירופה ובניצחון על ריינג'רס". רק חמש לביטון: "גופו מאכזב אותו לעתים קרובות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

כמו כל הליגות באירופה, פרט לבלארוס שם עדיין משחקים, גם בסקוטלנד ישנה אי ודאות לגבי המשך העונה בגלל התפשטות נגיף הקורונה. בינתיים, באתר 'dailyrecord' כבר החלו לסכם וחילקו ציונים לשחקני סלטיק, שמוליכה את הטבלה בתום ב-13 נקודות בתום 30 מחזורים.

ניר ביטון זכה לציון חמש. "כשהישראלי כשיר, הוא בדרך כלל עקבי. בכל המסגרות הוא רשם 34 הופעות, אך השלים 90 דקות רק שבע פעמים בגלל פציעות שרירים ובעיות ברכיים שמגבילות את האפשרות להשתמש בו. ביטון אהוב במיוחד על ידי המנג'ר, שמעריך את העובדה שהוא יכול להשתמש בו כבלם וכקשר. נהדר שיש שחקן כמוהו בסגל, אולם גופו מאכזב אותו לעתים קרובות מידי", נכתב.

חאתם עבד אלחמיד, שנרכש בקיץ מהפועל באר שבע, קיבל את הציון שש. "הציון שלו היה גבוה יותר לו הוא לא היה מושבת מפעילות מאז אוקטובר בגלל פציעה. לא היו ממנו ציפיות גבוהות כשהגיע, אבל הוא הוכיח יציבות כשהיה כשיר. אלחמיד היה מצוין בזירה האירופית והצטיין גם בניצחון החוץ נגד ריינג'רס. לנון מחזיק ממנו מאוד ומתכנן להשתמש בו בתדירות גבוהה בהמשך".

מי שכלל לא זכה לציון הוא הרכש מבני יהודה איסמאילה סורו, שהצטרף לשורות אלופת סקוטלנד במהלך חודש ינואר וטרם רשם הופעה במסגרת רשמית. את הציון הגבוה ביותר (9) קיבל החלוץ המצטיין אודסון אדוארד. "אוהדי סלטיק רק יכולים לקוות שהוא יישאר. עם 28 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות, הוא כרגע השחקן הטוב בסקוטלנד. למרות המספרים המרשימים, רק כשצופים בו מקרוב מבינים עד כמה מיוחד הכישרון שלו ועד כמה הוא טוב".


ניר ביטון. "נהדר שהוא חלק מהסגל" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי