נושמים לרווחה: בדיקות הקורונה של זהבי וסבע שליליות

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | דני מרון

כוכבי גוואנגז'ו ר.פ שבו לסין ולאחר מסע מפרך קיבלו אישור לשוב לבתיהם, שם ישהו בבידוד במשך שבועיים. הליגה הסינית תשוב בחודש מאי?

(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי שערן זהבי ואשתו שי העלו לרשתות החברתיות סרטון המתעד את המסע מישראל לסין, דרך אתיופיה שם הייתה להם עצירת ביניים, הערב (חמישי) הם סיימו את התהליך המייגע והגיעו לבתיהם – כמו גם דיא סבע, כמובן, גם הוא שחקן גוואנגז'ו ר.פ.

בזמן שנבחרת ישראל אמורה הייתה לעלות על כר הדשא באצטדיון בסקוטלנד במסגרת פלייאוף יורו 2020, זהבי עשה את דרכו מבית מלון ממשלתי, בו הוא שהה יחד עם משפחתו בבידוד, בחזרה לדירתו. מכיוון שכל מי שנוחת בסין מחויב לעבור בדיקת קורונה, זהבי, משפחתו וכמובן גם סבע עברו בדיקת קורונה ולאחר שזו נמצאה שלילית, הם קיבלו אישור לשוב לבתיהם ושם הם יהיו בבידוד מלא למשך שבועיים – עד אשר יוכלו להצטרף לקבוצתם הנערכת לפתיחת העונה.

כידוע, בסין חשבו להתחיל את העונה באמצע חודש אפריל, אבל ייתכן שיצטרכו לדחות את פתיחת העונה לחודש מאי, לאחר שדווקא השבוע, אחרי שנראה היה שהסינים השתלטו על התפרצות הנגיף, חלה השחקן הראשון – הקשר הבלגי מרואן פלאיני, אקס מנצ'סטר יונייטד, שנחת לקראת פתיחת האימונים ובבדיקתו אובחן כנשא של המחלה. רק נזכיר כי זהבי וסבע נכנסו לבידוד עם שובם לישראל וכעת הם יעשו זאת גם בביתם בסין.

בנוסף לכך, הסינים אישרו שכניסת זרים למדינה תיאסר החל ממחר (שישי). זו גם אחת הסיבות לכך שזהבי וסבע נאלצו לשוב למדינה, כמו גם שאר הזרים בליגה.


זהבי מאשר שהמסע הארוך מישראל הסתיים. עכשיו מתחיל שלב הבידוד (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי