שון וייסמן לסלטיק? "תג המחיר יהיה כ-4.5 מיליון ליש"ט"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

בשלב זה האפשרות אינה על הפרק, אך בסקוטלנד המליצו לראשי האלופה לצרף במהרה את מלך שערי הליגה האוסטרית: "חלוץ רחבה אמיתי בעל יכולות מרשימות באוויר - עומד ללכת בדרכו של דאבור"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

כדורגלן ישראלי נוסף בסלטיק? בשלב זה אין שום דבר רשמי על הפרק, אך בסקוטלנד בהחלט ממליצים שכדאי. בזמן שהכדורגל מושבת בגלל התפשטות נגיף הקורונה, מדורי הספורט ברחבי העולם מחפשים דרכים יצירתיות למלא את החלל העצום שנותר.

ב'dailyrecord' הסקוטי, למשל, המליצו לראשי האלופה על חמישה שחקנים  שיכולים לחזק את הסגל שלה לקראת העונה הבאה. "לניק האמונד (ראש מערך הגיוס)  וניל לנון (המנג'ר) יש כעת הזדמנות להשתמש בכלים הגדולים שעומדים לרשותם, זאת מבלי לצאת מהבית, כדי לעקוב אחר מטרות חיזוק אפשריות ולתכנן את עתיד של הקבוצה ביום שאחרי המגיפה", כך נכתב.

בין חמשת השחקנים בלט במיוחד, לפחות עבורנו הישראלים, שמו של שון וייסמן, עליו נכתב: "מכונת השערים הישראלית נקשרה כבר במהלך חודש ינואר האחרון למעבר אפשרי לגלאזגו, אך בסופו של דבר הוחתם פטריק קלימלה הפולני תמורת 3.5 מיליון ליש"ט. וייסמן בן ה-24 התגלה על ידי וולפסברגר במהלך עונת 2019/20 כשמצא את הרשת לא פחות מ-29 פעמים ב-30 הופעות. מדובר בחלוץ רחבה טיפוסי, שאוהב לשחק ליד השער, נמצא תמיד במקום הנכון ויודע להבקיע שערים בהתקפות מסודרות.

"בונוס נוסף הוא משחק הראשון הנהדר שלו, כאשר שבעה מעשרת שעריו האחרונים נכבשו בנגיחה. וייסמן הגיע כשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו במכבי חיפה, כך שמדובר ב'גניבה" של ממש עבור וולפסברגר. בבוא הזמן, נראה שתג המחיר שלו יהיה כ-4.5 מיליון ליש"ט ומסתמן שהוא נועד ללכת בדרכו של בן ארצו, מואנס דאבור, שהתקדם בזמנו מאוסטריה לסביליה אחרי עונה מרובת שערים ברד בול זלצבורג".


לא יורד מהכותרות. שון וייסמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי