וייסמן: "מנסה להוציא את המיטב, עכשיו יש זמן ללמוד גרמנית"

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

מלך שערי הליגה האוסטרית התראיין ב-'SPOX' הגרמני וסיפר על העונה המוצלחת, שנקטעה בגלל נגיף הקורונה: "שמתי לעצמי מטרה לכבוש כמה שיותר ואני שמח שזה עבד. כמו כולם, גם אני מתגעגע מאוד לכדורגל"

(גודל טקסט)

מלך השערים של וולפסברגר ושל הליגה האוסטרית כולה, שון וייסמן התראיין היום (שני) באתר הגרמני 'SPOX', בו הגדירו את העונה של הישראלי 'כסיפור הצלחה' והוסיפו: "וייסמן קיבל הצעה ממספר מועדונים באוסטריה והתמזל מזלו שבחר בוולפסברגר".

תחילה דאגו לשבח את המספרים המטורפים של וייסמן העונה שכבש 29 שערים מתוך 30 משחקים בכל המסגרות ונמצא מעל כולם בראש טבלת הכיבושים של הליגה: "שמתי לעצמי מטרה לכבוש כמה שיותר שערים", אמר הישראלי והוסיף: "כמובן שזה עבד טוב. כך שאני יותר משמח".

בהמשך דיבר וייסמן בקצרה על ההשתלבות המהירה בקבוצתו הראשונה מעבר לים: "אני שמח להיות חלק מהמועדון. הוא מאוד משפחתי ואני מרגיש מאוד בנוח".

בימים אלו וייסמן לומד גרמנית בחריצות וסיפר שהמשפט האהוב עליו הוא "Drei Punkte" (שלוש נקודות). החלוץ בן ה-24 הסביר שבעקבות הפסקת הליגות, יש לו עכשיו מספיק זמן ללמידה: "ברור שאני מתגעגע מאוד לכדורגל ולאוהדים שלנו, אבל אני מנסה להפיק את המיטב ועכשיו יש לי זמן ללמוד דברים חדשים".

מנצל את הזמן הפנוי. שון וייסמן (Paolo Bruno / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי