יצא מהתודעה: שלוש שנים לשער האחרון של טל בן חיים החלוץ

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

תיק נעדר: ב-22.04.2017 חלוץ מכבי תל אביב מצא את הרשת בפעם האחרונה במסגרת הליגה, אז הצהובים סיימו רק ב-1:1 בטדי מול בית"ר וסייעו לב"ש לפתוח פער של שמונה נק' בפסגה. בקרוב שוב בישראל?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה אולי נשמע לחלקכם לא הגיוני, אפילו דמיוני, אבל לא פחות משלוש שנים חלפו מאז שער הליגה האחרון של טל בן חיים החלוץ. זה קרה בדקה ה-14 בטדי מול בית"ר ירושלים, במשחק שהוא ומכבי תל אביב בוודאי יעדיפו לשכוח במהרה.

בן חיים אמנם העלה את הצהובים ליתרון מהיר עם ביצוע יפה, אך הוא נפצע תשע דקות לאחר מכן והוחלף על ידי אוסקר סקאריונה. מי שקבע את תוצאת הסיום היה עידן ורד, שאיזן ל-1:1 רגע לפני הירידה להפסקה ודאג שהפער בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע יעמוד על שמונה נקודות לטובות הקבוצה הדרומית, כשנותרו רק חמישה מחזורים לסיום העונה.

חודשיים וחצי לאחר מכן חתם בן חיים לארבע שנים בשורות ספרטה פראג הצ'כית, אשר שילמה למכבי ת"א 2.9 מיליון יורו והפכה את החלוץ לרכש היקר בתולדות הליגה הצכ'ית בזמנו. למרות הציפיות העצומות, בן חיים לא הצליח להשתלב בהרכב וסיים את עונת הבכורה שלו ללא שערים ועם שני בישולים בלבד ב-18 הופעות במסגרת הליגה. את עונת 2018/19 הוא פתח עם שתי הופעות רצופות, אלא שאז הוא קרע את הרצועה הצולבת ומאז הוא מתקשה להשתלב בקבוצה.

כאשר עברו כמעט שנתיים מהופעתו האחרונה במסגרת רשמית ונותרה קצת יותר משנה עד תום חוזהו, לא מן הנמנע שבקיץ הקרוב, אם וכאשר הכדורגל יחזור לפעילות, בן חיים, שיחגוג באוגוסט את יום הולדתו ה-31, יסיים את דרכו בספרטה פראג ואולי אף ישוב לשחק בישראל.

 

 יצא מהתודעה מבחינה מקצועית. טל בן חיים (ספרטה פראג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי