אריאל הרוש עזב את ספרטה ויחזור להפועל באר שבע

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport via Getty Images

שוער הנבחרת עוזב את הליגה ההולנדית שבוטלה ויחזור באופן אוטומטי לבירת הנגב: "לצערי אני חייב לעזוב בגלל המצב המורכב, תמיד תישארו בלב שלי"

(גודל טקסט)

ההחלטה של ממשלת הולנד לבטל את הליגה לפני שלושה ימים, גרמה לאריאל הרוש, שעבר בפתיחת העונה לספרטה רוטרדם בהשאלה מהפועל באר שבע לעזוב את הקבוצה. על כך הודיע באופן רשמי היום (שני) בהודעה באינסטגרם: "בגלל המצב המורכב, לצערי אני נאלץ לעזוב היום את ספרטה. אני רוצה להודות לצוות האימון ולכל השחקנים, וכמובן לאוהדים המדהימים שתמיד הריעו ועודדו אותי לאורך כל העונה".

הרוש המשיך וכתב: "למדתי המון העונה, חוויתי דברים שלא חוויתי בשום מקום אחר. תודה לכם על ההזדמנות, אני מאחל למועדון הזה רק הצלחה בעתיד. תמיד תישארו בלב שלי".

 

תחילת דרכו של הרוש בהולנד לא הייתה קלה. בתחילה לא קיבל הזדמנויות והחלו שמועות על התרת חוזהו, אך הישראלי זכה לצ'אנס בסוף חודש אוקטובר בשל הרחקתו של השוער הבכיר טים קורמנס ומאז אי אפשר היה להוציא אותו מההרכב. הרוש רשם 16 הופעות רצופות בהרכב ספרטה בליגה ההולנדית, כאשר זכור במיוחד המשחק באמסטרדם מול אייאקס בו הישראלי מנע תבוסה במו ידיו וזכה ללא מעט כותרות מחמיאות.

שוער הנבחרת הותיק מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע ויחזור אליה החל ממחר באופן אוטומטי. אבל, בסגל של האדומים נמצאים ארנסטס שטקוס ואוהד לויטה, והצוות המקצועי לא בונה על הרוש שיתפוס את אפודת השוער. למרות זאת, עם המצב שנוצר בנגב לאחר עזיבת אלונה ברקת, העתיד של הרוש לוט בערפל וייתכן שיושאל פעם נוספת או יימכר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי