תומר חמד: "לשוב לישראל זה לא משהו שאני מכוון אליו"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

החלוץ מעדיף להמשיך בחו"ל: "אסיים את החוזה בצ'רלטון ואבחר את המקום הטוב ביותר עבורי ועבור משפחתי". וגם: ההבדלים בין אנגליה לספרד והתשובה שלו לסוגיית מסי או רונאלדו

(גודל טקסט)

למרות שלא מצא את הרשת העונה ב-14 הופעות במדי צ'רלטון מתחתית ליגת המשנה באנגליה, תומר חמד בן ה-33 עדיין לא חושב על חזרה לליגת העל: "לשוב לישראל זה לא משהו שאני מכוון אליו כרגע", הבהיר החלוץ, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה.

חמד התייחס לעתידו והסביר: "ברגע שתתקבל החלטה לגבי המשך הליגה באנגליה, אני אחזור לשם עם המשפחה. בסוף העונה אני אסיים את החוזה שלי בצ'רלטון ואוכל לבחון את כל האופציות שיש לי ולבחור את המקום הכי טוב בשבילי ובשביל משפחתי לעונה הבאה".

בדומה ללא מעט ספורטאים ברחבי העולם, גם חמד ניצל את הזמן הפנוי במהלך פגרת הקורונה והשיב באמצעות עמוד האינסטגרם לשאלות הגולשים. "לפני הכניסה לבידוד דאגתי שיהיה לי הליכון ומשקולות בבית וכך הצלחתי להמשיך להתאמן", סיפר חמד. "אמנם אין לי חדר כושר, אבל אפשר לעשות הרבה תרגילי כוח במשקל גוף והם לא פחות טובים ממכשירים".


תומר חמד במדי נבחרת ישראל (אודי ציטיאט)

איך זה היה לשחק בליגה הספרדית: "קשה לתאר במילים. האצטדיונים, המועדונים והשחקנים הטובים בעולם. חוויה ענקית. הרגשתי בחלום ועשיתי הכל שהוא לא יסתיים".

ליגה אנגלית או ליגה ספרדית: "שתי הליגות הטובות בעולם. בספרד הכדורגל יותר משוחרר וטכני. באנגליה מלא עוצמה ואתלטיות. נהניתי מכל רגע בכל אחת מהן".

מסי או רונאלדו: "זו שאלה קשה מאוד. קשה להכריע. מבחינתי שניהם נמצאים ברמה אחרת מכל השאר ובכל עונה אחד מהם יכול להיות יותר טוב מהשני".

השער האהוב בקריירה: 'בנבחרת מול פורטוגל. המעמד, הביצוע ו-40 אלף איש בכחול לבן  בטירוף ביציעים. היינו כל כך קרובים לתוצאה היסטורית". 


מעדיף לא לחזור לישראל. תומר חמד (Gettyimages)

עתוצאות חיפוש

תוצאות באינטרנט מכל רגע בכל אחת מ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי