בן חיים המריא מישראל, יסכם בקרוב על שחרורו מספרטה פראג?

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

לקראת חידוש הליגה בעוד שבועיים, שחקן ההתקפה עבר מסע מפרך בחזרה לבירת צ'כיה. הוא צפוי להצטרף לאימונים ומסתמן כי בתום העונה יעזוב. כפי שפרסמנו, מכבי ת"א עוקבת מקרוב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שספרטה פראג חזרה לאימונים, לקראת חידוש עונת 2019/20 במדינה בעוד שבועיים בדיוק, ב-25.5, גם טל בן חיים צפוי להגיע היום (שני) לצ'כיה, לאחר שקיבל את אישור המועדון להישאר בישראל זמן נוסף. בן חיים המריא כבר הלילה מישראל, אולם בעקבות היעדר טיסות ישירות לצ'כיה במצב הקיים, נאלץ לעבור בין מדינות עד שיגיע לפראג.

בן חיים, הרכש היקר בתולדות מועדון הפאר הצ'כי, מאז יולי 2018 מושבת מפעילות בעקבות ניתוח שעבר בברכו ומאז התקשה להתאושש, לא נמצא בתוכניות של המאמן וצ'לאב קוטאל ולא צפוי לחזור לשחק בקבוצה לפי התקשורת הצ'כית, על אף שתחילת חודש המרץ נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון וקיבל אישור לשוב לאימונים מלאים. הסיבה שבן חיים זכה לזמן נוסף בישראל, מעבר לתוכניות המקצועיות שספק עד כמה קיימות לגביו, היא העובדה שנולדה לו בת לפני כשלושה חודשים.

כעת, עם חזרת החלוץ בן ה-30 לצ'כיה, לפי התקשורת במדינה, נראה כי בתקופה הקרובה ישוחח השחקן עם ראשי המועדון על האפשרות להתיר את חוזהו או שיימכר בחזרה לאחת הקבוצות מישראל, מה שכמובן יחסוך לספרטה את עלויותיו הגבוהות. כזכור, בן חיים לא כבש במדי ספרטה מאז נרכש בקיץ 2017 ובצ'כיה כבר היו מי שהגדירו אותו כאחד הפלופים הגדולים בתולדות ספרטה פראג.

כפי שפרסמנו, מי שעשויה לפנות לבן חיים היא האקסית מכבי תל אביב, בהנחה שהשחקן אכן יצליח להתיר את חוזהו במועדון ולהצטרף ללא תמורה. הצהובים מכרו אותו בזמנו תמורת 2.9 מיליון יורו, אז זו הייתה העסקה היקרה ביותר בתולדות הליגה. בעונת הבכורה הוא בישל שני שערים ב-18 הופעות, אבל בעקבות הפציעה יצא לחלוטין מהרוטציה וכאמור לא אמור להמשיך בעונה הבאה.


בן חיים. מסע מפרך בחזרה לצ'כיה (אינסטגרם)


טל בן חיים. פעם אחרונה שהוא ממריא לצ'כיה? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי