דאבור: "מקווה להיכנס מהר לכושר ולעזור לקבוצה להגיע לאירופה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

החלוץ דיבר באתר הרשמי של הופנהיים, ששמחה לקבל אותו בחזרה דווקא בזכות פגרת הקורונה, והתייחס לשובו לאימונים, נתוני ההבקעה והיכולת בפיפא 20

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

שבע הופעות בלבד הספיק לערוך מואנס דאבור במדי הופנהיים וכשנפצע במהלך המשחק נגד מנשנגלדבאך בפברואר האחרון, היה נראה שהעונה שלו הסתיימה. אלא שהשבתת הבונדסליגה בשל משבר הקורונה דווקא נתנה לחלוץ הישראלי זמן להתאושש, וכעת בקבוצה שמחים לקבל אותו בחזרה לקראת חידוש הפעילות, על אף שלמחזור הקרוב שייפתח בשבת הוא עדיין לא יהיה כשיר: "ההרגשה של חזרה למגרשים נתנה לי מוטיבציה. התקדמתי הרבה ואני כבר מתאמן עם כדור. ללא ספק אהיה זמין להמשך העונה", אמר דאבור לאתר הרשמי של הופנהיים היום (שני).

חלוץ נבחרת ישראל, שהרשים עם צמד נגד באיירן מינכן בגביע אך לא מצא את הרשת בשישה משחקי ליגה, אמר שהוא מקווה לשפר את המאזן שלו כשיצטרף בחזרה לחבריו: "היו לי משחקים טובים, אבל כמובן שאני לא מרוצה מהנתונים. אני מקווה שאוכל להיכנס לכושר מהר ולעזור לקבוצה להגיע לאירופה בישורת האחרונה של העונה".

דאבור גם זכה לשבחים על יכולות המשחק שלו בפיפא 20, אחרי שכיכב בשלל טורנירים במהלך פגרת הקורונה ואף ניצח את אלוף העולם: "אני משחק פיפא קרוב ל-20 שנה כבר ואני יודע שאני יכול לנצח כל אחד ושאני לא רחוק מהטופ. אבל אני חייב להודות שגיימרים מקצועיים הם ברמה אחרת לגמרי ולכן ניצחון על אלוף העולם הוא מאוד מיוחד. כמות בלתי נתפסת של אנשים כתבה לי אחר כך, כי הוא ממש כוכב בסצנה הזו. הוא בחור נחמד".

דאבור. כבר מתאמן עם כדור (picture alliance / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי