חזרת הכדורגל, הפציעות והתוכניות לעתיד: מנור סולומון בראיון

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

כשבועיים לפני שהליגה האוקראינית תתחדש, הקשר סיפר ב-103FM: "רוצים לקחת אליפות במהרה ובתקווה הליגה האירופית תחזור". וגם: העונה הבאה ("אני לא על המדף") והכדורגל הישראלי ("מכבי פ"ת יכולה להגיע לגמר")

(גודל טקסט)

לא רק ליגת העל בישראל צפויה לחזור לפעילות בסוף החודש. באותו יום, ב-30.5 אם הכל עד אז יימשך כמתוכנן, גם הליגה האוקראינית תתחדש וכך גם מנור סולומון וקבוצתו שחטאר דונייצק יחדשו את העונה, שמבחינתם נקטעה בדרך לאליפות נוספת וכשהם קרובים מאוד להשיג את הכרטיס לרבע גמר הליגה האירופית.

הערב (שני) התראיין הקשר בתוכנית הספורט ב-103FM ותחילה סיפר על השגרה החדשה: "חזרנו לאימונים לפני כמה ימים אחרי שכולנו עברנו בדיקות קורונה ולא נמצאו חולים. אנחנו מתכוננים למשחק הראשון ב-31.5, מתחיל הפלייאוף ואחר כן ככל הנראה תהיה הליגה האירופית. לפני שחזרנו לאימונים התאמנו בקבוצות בלי מגע בערך שבועיים ועכשיו יהיו בערך שבועיים וחצי של אימונים. נכון שזה לא אידיאלי, אבל עושים את הכל כדי שנחזור לליגה. יהיו משחקים כל שלושה או ארבעה ימים ובתקווה שבתחילת אוגוסט יהיה גומלין הליגה האירופית".

ההגבלות במהלך האימונים: "אנחנו לפעמים מתחבקים כמו שאנחנו רגילים והצוות הרפואי אומר לנו לשמור על מרחק מסוים, אבל באימונים הכל רגיל ויש מגע, פשוט בלי כיפים, הרבה מרפקים ומחטאים ידיים לפני ואחרי האימונים".


מצב הקורונה באוקראינה:
"עדיין לא חם פה, בערך 18-20 מעלות. קלאסי, אבל עוד יתחמם. אני פה כבר בערך חודשיים, כי הסגר לא היה כמו בארץ ויכולנו לצאת מהבית, אבל לא היו אימונים ומסעדות וכו' אז שמרתי על עצמי והתאמנתי בבית. זה התפרץ יותר מאוחר מבארץ או ברוב אירופה ומהר מאוד סגרו את כל הטיסות ואת בתי הספר. עדיין יש 400 חולים בערך כל יום, אבל המספר לא עולה ועבור מדינה גדולה זה לא הרבה חולים".


"אין באוקראינה הרבה חולים" (GENYA SAVILOV / Contributor)

 

מצבם בליגה האוקראינית: "יש לנו פער של 13 נקודות דינמו קייב ומזוריה ואנחנו רוצים להבטיח את האליפות כמה שיותר מהר, נשארו לנו תשעה משחקים – מקווים להבטיח אליפות כבר אחרי חמישה משחקים, בתקווה שהליגה האירופית תחזור ואחרי תוצאה טובה בחוץ מול וולפסבורג במשחק הראשון נעפיל לרבע הגמר ולהגיע רחוק".


התוכניות העתידיות שלו
: "אני לא על המדף, רוצים מאוד שאשאר. כמובן שאני רוצה להתקדם ויש התעניינויות, אבל שחטאר זה מועדון עשיר שדורש הרבה כסף עברו השחקנים שלו ולא מוכר בסכומים קטנים, אז יש לי עוד הרבה מה לתרום פה ובעונה הבאה בוודאות אשאר בתקווה שאעשה עונה טובה יותר ובלי פציעות".

חזרתו מהפציעה: "הייתי גבולי למשחקי הנבחרת (לפלייאוף בסוף מרץ נגד סקוטלנד), זו פציעה שחזרה לי כמה פעמים העונה, הוציאה אותי מהרצף וגרמה לי לא לשחק בהמון משחקים. שמח שאני מאחורי זה".

על ליגת העל: "כמובן שאני עוקב ורואה שמכבי פתח תקווה בחצי גמר הגביע ובדרך לליגת העל. מי שראה אותה משחקת העונה, ואני ראיתי, הם הראו יכולת של ליגת העל ויש סיכוי גבוה שהם יעלו לגמר".

אמור היה להחמיץ את פלייאוף היורו, אבל הפציעה מאחוריו. סולמון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי