שכטר מוכן לוותר על אליפות עם מכבי ת"א, ומה עם ורמוט?

איתי שכטר
איתי שכטר | מכבי תל אביב, רשמי

החלוץ והקשר התארחו אצל לירן שכנר והתבקשו להכריע - תואר עם קבוצתם הנוכחית, או שנתיים נוספות בבונדסליגה? אלמוג כהן היחיד שלא היסס. צפו

(גודל טקסט)

איתי שכטר, גילי ורמוט ואלמוג כהן, שלושה כדורגלנים ישראלים עם עבר בגרמניה, התארחו בתכנית של לירן שכנר, "סערה בממלכה", והתבקשו לענות על שאלה מעניינת: עוד שנתיים בבונדסליגה, או אליפות עם קבוצתם הנוכחית בישראל.

כהן, ששיחק לא פחות מתשע שנים בגרמניה ואף שימש כקפטן אינגולשטאט במדיה הבקיע שבעה שערי בונדסליגה בעונה אחת, לא היסס: "אליפות עם נתניה. זה אחד מהחלומות שלא הצלחתי להגשים. נבחרת, גרמניה, קפטן בגרמניה – הכל הגשמתי".

שכטר, שמצא את הרשת ארבע פעמים ב-26 הופעות בשורות קייזרסלאוטרן, עדיין חולם על גרמניה ומוכן לוותר על תואר נוסף עם מכבי תל אביב: "עוד שנתיים בבונדסליגה, כי באליפויות כבר זכינו ומועדונים פה יכולים להסתדר גם בלעדיי. איפה אשחק בכל שבת מול 50,000 אוהדים?"

ורמוט, שרשם בסך הכל שש הופעות במדי קייזרסלאוטרן, התקשה לענות אך לבסוף נפלה החלטה: "וואו, שאלה חזקה. תלוי באיזה שלב אני בקריירה ותלוי עם מי אני עושה את האליפות הזו בארץ. זו שאלה מטורפת. כיום, הייתי חד משמעית אומר אליפות עם הפועל חיפה, אבל אם אתה הולך איתי עשור אחורה – הייתי אומר שנה בבונדסליגה, כי הייתי מאמין שזה יקפיץ לי את הקריירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי