סיוט בשם שון וייסמן: המאזן האדיר של החלוץ מול מטרסבורג

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר עמוד הפייסבוק

הישראלי הבקיע צמד ב-0:3 של של וולפסברגר במשחק ההכנה והעלה את מאזנו לשמונה שערים בשלושה מפגשים נגד היריבה מהליגה הבכירה באוסטריה. ברביעי: משחק רשמי ראשון מול שטורם גארץ

(גודל טקסט)

אחרי פגרת קורונה ארוכה במיוחד, הליגה האוסטרית תשוב לפעילות באמצע השבוע הבא ומי שבהחלט נראה מוכן לקראת שובו של הכדורגל הוא שון וייסמן, חלוץ וולפסברגר, שהבקיע אתמול (שלישי) צמד במשחק הכנה בו קבוצתו גברה 0:3 על מטרסבורג מתחתית הטבלה.

וייסמן, שמוביל את טבלת הכובשים באוסטריה עם מאזן אדיר של 22 גולים ב-21 הופעות, מצא את הרשת פעמיים תוך חמש דקות (23 ו-28) וסייע לקבוצתו, שנהנתה משער נוסף של מיכאל לינדל (18), לרשום ניצחון קליל שהעניק לה ביטחון לקראת משחק החוץ החשוב מול שטורם גארץ.

אמנם לא מדובר על משחקי רשמי, אך הצמד של וייסמן העלה את מאזנו מול מטרסבורג לשמונה שערם בשלוש הופעות העונה. זה התחילה עם רביעייה ב-0:5 הביתי בסיבוב הראשון, צמד במשחק החוץ בסיבוב השני בו ניצחה וולפסברגר 1:4 וכאמור שני שערים נוספים אתמול במשחק האימון לקראת חזרת הליגה.

מבחינה קבוצתית, וייסמן ו-וולפסברגר ניצבים במקום הרביעי בטבלה אחרי 22 מחזורים, כאשר במאזנם שתי נקודות פחות מראפיד וינה השלישית ושש נקודות יותר משטורם גארץ החמישית, אותה הם יפגשו כאמור במחזור הקרוב שייערך ביום רביעי הבא בשעה 21:00.

פרדיננד פלדהופר, מאמן וולפסברגר, סיכם את הניצחון במשחק ההכנה: "לאחר דקות ראשונות של גישושים, הצלחנו לבצע כמה פעולות יפות שסייעו לנו להבקיע שלושה שערים תוך עשר דקות. הייתי מרוצה מכך ש-22 השחקנים שקיבלו דקות הראו שיפור ורצינות. כעת, לאחר הפסקה כל כך ארוכה ומחנה אימון קצר, נצטרך לדאוג שהקבוצה תגיע מוכנה למשחק הליגה הקרוב".




נרגש לקראת חזרת הליגה. שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי