מואנס דאבור צפוי לפתוח נגד קלן: "שחקן שמיד שמים לב אליו"

מואנס דאבור, קאי פרוגר
מואנס דאבור, קאי פרוגר | FRISO GENTSCH/POOL/AFP via Getty Images

הופנהיים תנסה לשוב למסלול הניצחונות (21:25 בספורט4), החלוץ ככל הנראה יפתח לראשונה מאז "פגרת הקורונה" וינסה לכבוש את שער הבכורה בבונדסליגה :"יציב ומנוסה", החמיא מאמנו

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון סופרת הופנהיים, שהידרדרה עד למקום התשיעי בעקבות התוצאות בחודשים האחרונים, אולם למזלה היא עדיין במרחק של שש נקודות בלבד מהמקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית. אמנם צפוי לה מאבק קשוח במיוחד בניסיון לתפוס את הכרטיס האחרון למפעלי אופ"א, אבל היא תישאר במשחק כל עוד תשוב למסלול הניצחונות הערב נגד קלן (החל מ-21:25 בספורט4).

למעשה מדובר במפגש בין שתי קבוצות שצמודות זו לזו בטבלה, כי קלן, שבשני המחזורים האחרונים מאז שבה הבונדסליגה מ"פגרת קורונה" סיימה פעמיים ב-2:2, במשחק האחרון כבשה בדקות 88 ו-90 כדי להימנע מהפסד ביתי לדיסלדורף, נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד מהופנהיים.

הופנהיים, כך מראה הסטטיסטיקה, הגיעה ל-16 מצבי כיבוש ממשיים בשני המשחקים מאז שבה הבונדסליגה מפגרה ארוכה, אבל עדיין כבשה בהם פעם אחת בלבד וצברה נקודה מתוך שש אפשריות, ב-1:1 נגד נועלת הטבלה פאדרבורן. לכן, מואנס דאבור צפוי לפתוח לראשונה, אחרי שהתאושש מפציעה והחמיץ את המשחק הראשון עקב לידת בתו הבכורה, ובתקווה גם יבקיע את שערו הראשון בליגה הגרמנית מאז הצטרף מסביליה בינואר.


דאבור, באחת מ-16 ההחמצות הגדולותשל הופנהיים (Friso Gentsch/Pool via Getty Images)

"עלינו לשפר את התוצאות", אמר המאמן אלברט שרודר, "הבחורים ממשיכים לעבוד קשה ובסוף גם הכדורים ייכנסו. כדורגל יפה זה דבר חשוב, אבל הוא חייב להיות מוצלח בסופו של דבר. אני בוטח בשחקנים שלי, מכיר את היכולות שלהם ואין לי שום ספק שהם יצליחו".

שרודר לא אישר שדאבור אכן יפתח, אך רמז לכך: "לשמחתי דאבור חזר. הוא יכול לעלות מהספסל ויכול לפתוח בהרכב. הוא שחקן יציב ומנוסה, אחד שמיד מרגישים אותו כשהוא נמצא על המגרש. הוא אחד שנותן ביטחון לשחקנים וגם יכול לעזור לנו בהכנסת כדורים לשטחים פנויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי