לקו הרגיע: "אין לי בעיה עם רפאלוב, מצפה לעבוד איתו שוב"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | YORICK JANSENS / Contributor

המאמן הקרואטי, ש"ייבש" את הקשר הישראלי בברוז' וכעת ישוב לאמן אותו באנטוורפן, הבהיר: "בזמנו נאלצתי לקבל החלטות והוא היה הקורבן. עם האישיות, הניסיון והאיכויות שלו, הוא יכול לתרום הרבה למועדון"

(גודל טקסט)

המעבר לאנטוורפן החייה מחדש את ליאור רפאלוב שחווה עונת שיא בשנה החולפת, אלא שמינויו של איבן לקו כמאמן הקבוצה הבלגית החל מהעונה הבאה עורר דאגה למעמדו של הקשר הישראלי, לאור העובדה שהקרואטי מיעט לתת לו דקות בתקופה המשותפת שלהם בקלאב ברוז'. היום (שישי) לקו ניסה להרגיע את החששות כשהתייחס לרפאלוב בראיון שהעניק ל-"HLN".

"אין לי בעיה עם רפאלוב", הבהיר לקו, "הוא בחור אינטליגנטי ושחקן פנטסטי. במהלך התקופה שלי בברוז' הייתי צריך לקבל החלטות ורפא היה הקורבן. תמיד הייתה לי תקשורת פתוחה איתו ואני מצפה לעבוד איתו שוב. עם האישיות, הניסיון והאיכויות שלו, הוא עדיין יכול לתרום הרבה מאוד למועדון ואני בהחלט מאמין שהוא יכול להמשיך באותה יכולת שהציג בשנתיים האחרונות".

מעבר לכך, המאמן אמר בנימה כללית כי הוא לא מגיע לשנות סדרי עולם בקבוצה: "כולם יצטרכו להתאים את עצמם, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית, אבל אני לא מייחס לזה יותר מדי חשיבות. הדבר החשוב הוא שכולם ידחפו באותו כיוון. זה לא הפרויקט של לקו, אלא של אנטוורפן. עם האיכות שיש כאן על המגרש ומחוצה לו אפשר להשיג דברים גדולים".

לקו. רפאלוב יכול לנשום לרווחה? (GettyImages)
לקו. רפאלוב יכול לנשום לרווחה? (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי