צפו: שער בכורה לדאבור בבונדסליגה, רק 2:2 להופנהיים

מואנס דאבור, דידייה סמאסקו
מואנס דאבור, דידייה סמאסקו | MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ הופנהיים כבש שער ליגה ראשון אחרי שנה וחילץ את קבוצתו מפיגור מוקדם כשהיא בעשרה שחקנים, אך הוחלף בדקה ה-71 ולאחר מכן פורטונה דיסלדורף מהתחתית הצליחה לסחוט נקודה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

שנה קשה עברה על מואנס דאבור, אין על כך ספק. בינואר 2019 הוא חתם בסביליה ונשאר חצי שנה נוספת בזלצבורג במדיה לא הפסיק לכבוש, אבל מאז שעזב את אוסטריה לא כבש אף שער ליגה. בספרד הוא שותף רק בשני משחקים ב"לה ליגה" ובמדי האנדלוסים שלושת שעריו היחידים היו בליגה האירופית. בינואר הוא עבר להופנהיים הגרמנית בציפייה להסתער על הבונדסליגה, אבל בתשעה משחקים ששותף לא כבש ולא בישל, למעשה מצא את הרשת רק במשחק גביע מול באיירן מינכן, אז כבש צמד בהפסד 4:3.

היום (שבת) זה קרה –  מואנס דאבור הפך לשחקן הישראלי החמישי שכובש בבונדסליגה. לפניו עשו זאת שמוליק רוזנטל ורוברטו קולאוטי, שני שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך, איתי שכטר במדי קייזרסלאוטרן וכמובן אלמוג כהן, הישראלי האחרון שכבש עד שהגיע דאבור שגם שבר בצורת של למעלה משנה, מאז שער הליגה האחרון שלו באוסטריה במאי 2019. ועם זאת, הופנהיים שוב לא השכילה לשמור על יתרונה וסיימה רק ב-2:2 נגד פורטונה דיסלדורף מהתחתית.

חלוץ הנבחרת מצא את הרשת במשחק החוץ של הופנהיים נגד פורטונה דיסלדורף, כאשר בדקה ה-16 של המשחק, בפיגור 1:0 ובחיסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום שנשלף כבר אחרי תשע דקות לעבר בנג'מין הובנר, הישראלי היה הראשון להגיע לכדור חוזר אחרי מצב נייח ומקרוב הרעיד את הרשת ומחק את היתרון המהיר של רואן הנינגס בדקה החמישית.


דאבור כובש את שערו הראשון בבונדסליגה (MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images)

הופנהיים עוד הצליחה להשלים מהפך כשבדקה ה-61 סטיבן זובר השווייצרי קבע 1:2, אבל 10 דקות אחר כך דאבור הוחלף ובדקה ה-75 הנינגס השלים צמד, הפעם מנקודת הפנדל, וקבע את תוצאת המשחק. 

חלוקת הנקודות משמעותה שהופנהיים לפחות זמנית במקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית עם 42 נקודות, בעוד דיסלדורף במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן, אך לצערה מיינץ ניצחה ופתחה ממנה פער של שלוש נקודות ומנגד ורדר ברמן הלפני אחרונה תוכל להשתוות אליה מחר אם תנצח את וולפסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי