סייף פתח לראשונה בהרכב, גדנסק נכנעה לקראקוביה

קני סייף
קני סייף | האתר הרשמי

הקשר זכה להופעת בכורה ב-11 של הקבוצה אליה הושאל בפברואר, אולם הוחלף כעבור 71 דקות ב-2:1 לקבוצה מקראקוב שטיפסה למקום השלישי בליגה הפולנית

(גודל טקסט)

מאז עבר קני סייף ללכיה גדנסק הפולנית באמצע פברואר, הוא רשם שש הופעות וכולן היו כמחליף. הערב (שלישי) הוא פתח לראשונה בהרכב והשלים 71 דקות, אולם לא הצליח לסייע לקבוצתו שנכנעה בביתה 2:1 לקראקוביה קראקוב, במשחק בין המדורגות חמש ושש בטבלה שערב המשחק רק הפרש שערים הבדיל ביניהן.

עבור לכיה גדנסק זו הייתה הזדמנות לעקוף את קראקוביה ולפחות זמנית לטפס עד המקום השלישי, אולם היא נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-33 משער של ההולנדי פלה ואן אמרספוט. מיד עם פתיחת המחצית השנייה, פחות מדקה של משחק, לוקאש זוולינקי קבע שוויון והחזיר את המארחת לעניינים, אולם ה-1:1 החזיק מעמד חמש דקות בלבד, כי שער עצמי של הבלם הקרואטי מריו מלוקה העלה את האורחת ל-1:2.

בדקה ה-89, אחרי שסייף כבר הוחלף ובניסיון נואש לאזן את התוצאה, הקשר ההולנדי של קראקוביה השלים צמד וקבע 1:3 בסיום, בזכותו הפער בין השתיים צמח לשלוש נקודות, קראקוביה עם 45 דקות ולפחות זמנית במקום השלישי ואילו גדנסק נותרה במקום השביעי עם 42 נקודות, אולם היא עלולה לרדת מקום אחד נוסף עד תום המחזור ה-29, הלפני אחרון לפני החלוקה לבית עליון ותחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי