שון וייסמן כבש את שערו ה-25 בליגה, גם ביברס נאתכו הבקיע

שון וייסמן
שון וייסמן | האתר הרשמי

חלוץ וולפסברגר איזן זמנית בנגיחה, אך קבוצתו הפסידה 2:1 לראפיד וינה. 29 דקות לסולומון בניצחונה של שחטאר, שהגדילה את הפער בטבלה ל-16 נק'. קפטן הנבחרת כבש בבעיטה חופשית בניצחון פרטיזן בלגרד

(גודל טקסט)

מנור סולומון קיבל הערב (ראשון) את כמות הדקות הגבוהה ביותר מדי שחטאר מאז החזרה מפגרת הקורונה. הקשר הישראלי ששב מפציעה, שיחק בשני המחזורים האחרונים 21 דקות במצטבר, והיום החליף את יבחן קונופליאנקה בדקה ה-61. אבל גם הפעם האלופה האוקראינית הסתדרה בלעדיו אחרי שעלתה ל-0:1 על קולוס בדקה ה-48 והצליחה לשמור עליו עד הסיום.

אבל עם כל הכבוד לישראלי של שחטאר, מי ששוב גנב את ההצגה היה שון וייסמן שבמצב של פיגור 1:0 מול ראפיד וינה, החזיר את וולפסברגר למשחק עם שערו ה-25 העונה, אותו כבש בנגיחה אחרי הרמה מוצלחת של מיכאל לינדל. עם זאת ראפיד כבשה בדקות הסיום וניצחה 1:2.

ישראלי נוסף שחזר מהפגרה בכושר שיא הוא ביברס נאתכו. קפטן הנבחרת כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-39 ועזר לפרטיזן בלגרד להביס 1:4 את צ'וקאריצ'קי. זהו שערו השמיני של הקשר בליגה הסרבית. אחרי השער, נאתכו הוחלף בהפסקה וירד לנוח.


בבולגריה מאוויס צ'יבוטה פתח בהרכב לודוגורץ, שניצחה 1:2 את בוטב פלובדיב. צ'יבוטה הוחלף בדקה ה-66, דן ביטון וטאלב טוואטחה לא נכללו בסגל. 

בפולין, קני סייף שותף ב-84 דקות ב-1:1 של לכיה גדנסק מול פוגון שצ'צ'ין. אלון תורג'מן עלה מהספסל של ויסלה קרארוב בדקה ה-63 מול ארקה גדיניה. אך לא הצליח לכבוש וקבוצתו נפרדה ב-0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי