האליפות, הפציעה והניצחונות על לאציו: אלחמיד בראיון מיוחד

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט, וינה

שחקן ההגנה הישראלי, שנפצע בתחילת העונה וסיים אותה מוקדם מהצפוי, דיבר באתר הרשמי של סלטיק: "למרות שהחמצתי את רוב המשחקים, שיש לי חלק מהישגים של הקבוצה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בעקבות סיומה של הליגה הסקוטית בשל משבר הקורונה, חאתם עבד אלחמיד סגר מוקדם מהצפוי את עונת הבכורה בסלטיק למרות ששיחק רק חמש פעמים בלבד בגלל סדרת פציעות מתמשכת, הוא יוכל להתנחם באליפות ראשונה מעבר לים.

היום (חמישי) סיכם אלחמיד את עונת הבכורה בסקוטלנד באתר הרשמי של סלטיק ודיבר על העונה שהתאפיינה בעיקר בעליות ומורדות: "אני ממש שמח לחזור לקבוצה ולהתחיל את האימונים של תחילת העונה. אני שמח שזכינו באליפות – כולנו שמחים על זה ועכשיו אנחנו מצפים לעונה הבאה".

על רגע האליפות הרחיב אלחמיד: "הייתי עם המשפחה שלי בישראל כששמעתי על ההכתרה. זה היה רגע מאוד מיוחד עבורי. כשאתה זוכה בתואר כזה, אתה רוצה לחגוג עם החברים לקבוצה ועם האוהדים, אבל הכל השתנה בגלל נגיף הקורונה. למרות זאת, היה נחמד לחגוג עם משפחתי".


"הייתי עם המשפחה שלי בישראל כששמעתי על ההכתרה". חאתם עבד אלחמיד (האתר הרשמי)

"זה היה נהדר לזכות גם בגביע הליגה, עבורי להשיג שני תארים כאלו בעונה הראשונה זה נהדר. ברור שנפצעתי לתקופה ארוכה והחמצתי את רוב המשחקים, אבל אני עדיין שמח שאני חלק מזה".

אלחמיד נפצע דווקא באחד המשחקים הכי טובים של סלטיק העונה, כאשר האלופה הסקוטית ניצחה 1:2 את לאציו באולימפיקו, גם לישראלי היה משחק טוב אבל הוחלף בדקה ה-83 וחזר רק ב-7 במארס, רגע לפני שהליגה הופסקה, כאמור בגלל הקורונה.


מצפה לעונה הבאה. חאתם עבד אלחמיד (Mark Runnacles/Getty Images)

אלחמיד הוסיף: "להיפצע במשחק מול לאציו היה רגע מתסכל עבורי, במיוחד אחרי משחק כל כך טוב. הייתי בטוח שאם אוכל להמשיך לשחק, אצליח להגיע למטרות שלי, אבל הפציעה הזו עצרה אותי ליותר מארבעה חודשים".

"המשחק מול לאציו היה מיוחד, במיוחד בזכות האהודים שלנו – מעל 10,000 מהם הגיעו לרומא. זה היה מאוד מרגש, במיוחד אחרי שכבשנו שער ניצחון בדקה ה-95. חזרתי למשחק נגד סנט מירן, רגע לפני שהכדורגל נדחה. רציתי להמשיך לשחק כמה שיותר, אבל הווירוס עצר את הכל. זה לא היה אידיאלי, אבל עכשיו אני מרגיש כשיר ומוכן לעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי