מנכ"ל שחטאר: "סולומון מעורר עניין אצל המועדונים הבכירים"

מנור סולומון
מנור סולומון | Nick Potts - EMPICS / Contributor

אחרי אליפות רביעית ברציפות, סרגיי פאלקין התראיין והתייחס בין היתר גם לעתידו של שחקן הכנף הישראלי: "כבר לא נחשב צעיר, הוא אחד השחקנים המרכזיים שלנו"

(גודל טקסט)

אחרי ששחטאר דונייצק ניצחה 2:3 את אלכסנדריה לעיני יציעים ריקים וזכתה באליפות אוקראינה בפעם הרביעית ברציפות, סרגיי פאלקין, מנכ"ל המועדון, התראיין היום (שני) לאתר הרשמי והתייחס בין היתר גם לעתידו של מנור סולומון, שאולי יעבור בקרוב ליעד חדש.

כשנשאל לגבי השחקנים הצעירים, פאלקין ציין מספר שמות פחות מוכרים והסביר: "אני במודע כבר לא מדבר על שחקנים כמו מנור סולומון, טטה, מרקוס אנטוניו ודודו, שהם, בגדול, כבר השחקנים המרכזיים של הקבוצה. הם מעוררים עניין במועדונים מובילים ובכירים באירופה. המטרה היא שהם יישארו איתנו, אבל מובן לנו שבהמשך הם יימכרו. יש אחרים, צעירים יותר, שקיבלו הזדמנות העונה".

האם המאמן לואיס קסטרו עמד בציפיות: "הוא וצוות האימון שלו הם אנשים שתואמים את האסטרטגיה שלנו. לא מדובר רק על ניצחונות, אלא גם בפיתוח של שחקנים צעירים. אתם רואים כמה צעירים משחקים ומקבלים דקות. לואיס קסטרו עולה בקנה אחד עם הפילוסופיה של שחטאר".

סולומון, שנותר על הספסל במשחק ההכתרה של שחטאר וחגג את האליפות השניה שלו באוקראינה, סבל העונה מפציעה לא פשוטה ורשם בסך הכל 15 הופעות ליגה בהן תרם שער אחד ושני בישולים. עם זאת, שחקן נבחרת ישראל הרשים בשלב הבתים של ליגת האלופות עם שני שערים יקרים מפז (שער ניצחון על אטאלנטה בסן סירו ושער ב-1:1 באנגליה מול מנצ'סטר סיטי).  


עוד לא בן 21, אך בשחטאר כבר לא נחשב כל כך צעיר. מנור סולומון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי