התחתית בוערת: ניצחונות חוץ לנצרת עילית ולהפועל ירושלים

הוכנבוים. תחנה שלישית בחצי שנה
הוכנבוים. תחנה שלישית בחצי שנה | צילום: ערן לוף

הצפוניים ניצחו 0:1 ברמת השרון, הירושלמים גברו בחוץ 0:2 על עירוני נשר ששקעה. מכבי הרצליה בצרות אחרי 1:1 עם עפולה, שעריים הובסה 4:0 בראשל"צ, 3:6 להפועל פ"ת על קטמון

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)
המחזור ה-33 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי), והניב תוצאות שהבעירו את התחתית. הפועל רמת השרון הפסידה בביתה 1:0 לנצרת עילית, נועלת הטבלה מכבי שעריים הובסה 4:0 בראשון לציון, עירוני נשר הסתבכה קשות כשהפסידה בביתה 2:0 להפועל ירושלים וירדה מתחת לקו האדום.


הפועל עפולה סיימה ב-1:1 בחוץ מול מכבי הרצליה, המארחת לא ניצלה את הביתיות הסתבכה בתחתית. בפלייאוף העליון, הפועל פתח תקווה הביסה במושבה 3:6 את הפועל קטמון
.

 


פלייאוף תחתון

 

הפועל רמת השרון – הפועל נצרת עילית 1:0

המארחת ומאמנה חיים שאבו הגיעו למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד וספגו שער שהחזיר אותם משמעותית למאבקי התחתית. האורחת השיגה ניצחון חוץ יקר אותו הייתה חייבת כמו אוויר לנשימה.



בדקה ה-75, 0:1 לאורחת. דנקוואה קופי העניק לצפוניים את השער היקר, עם נגיחה ממרכז הרחבה לפינה הימנית ופנימה. זה היה השער היחיד במשחק שנתן לנצרת עילית את מה שכה הייתה זקוקה לו – 3 נקודות. 

 


הפועל ראשון לציון – מכבי שעריים 0:4

ראשון לציון שהשיגה עד היום ניצחון יחיד ב-11 משחקיה האחרונים, חגגה מול נועלת הטבלה החלשה. האורחת משעריים, עבורה זה היה משחק קריטי, נראית בדרך הבטוחה לליגה א'.

 

המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-20 משער של נס זמיר, החלוץ הלוהט של ראשון לציון, אחרי בישול נפלא של שון מלכה. בדקה ה-28 כבר 0:2. קרן משמאל, הכדור הגיע היישר לראשו של יובל חליבה שנגח פנימה. שעריים בצרות.


שעריים המשיכה להיראות רע וראשון לציון מנצלת זאת ועולה ל-0:3 משער של אריאל לזמי בדקה ה-32. המארחת חוגגת מול נועלת הטבלה. רועי זיקרי ממשיך את החגיגה הגדולה של המארחת עם שער רביעי לזכותה אותו כבש בדקה ה-84.



עירוני נשר – הפועל ירושלים 2:0

ההפסד סיבך את נשר באופן משמעותי בתחתית הגועשת והוריד אותה מתחת לקו האדום. מנגד, ירושלים הגיעה למשחק לאחר הניצחון החשוב על מכבי הרצליה במחזור שעבר ורשמה שש נקודות רצופות שמעניקות לה הרבה אוויר לנשימה וסיכוי לשרוד בליגה.


נשר שפתחה את העונה נהדר, מסתבכת כאמור קשות בתחתית אחרי שני שערים של האורחים: אנתוני וארן בדקה ה-23 כבש מקרוב ומוסא טראבין בדקה ה-40 הכפיל את התוצאה כשניצל השמטה אומללה של שוער נשר, השתלט על הכדור והבקיע מול שער חשוף. 


מכבי הרצליה – הפועל עפולה 1:1

הרצליה מוצאת עצמה לפתע קרובה מאוד לקלחת לתחתית עפולה ומאמנה ראובן עטר, שהגיעו למשחק רגועים הרבה יותר, נלחמו ושבו הביתה עם נקודת ליגה.

 

כבר בדקה השמינית נותרה עפולה בעשרה שחקנים לאחר שעידן מקדש הורחק בעקבות פכיעה בג'ורדן פושה. למרות שהיא בעשרה שחקנים, עלתה עפולה ליתרון בדקה ה-41 משער של גיא דיין בבעיטה חזקה מקצה הרחבה פנימה.


בדקה ה-44, 1:1. צ'אם ממאדו מהרצליה, נגח מחמישה מטרים לרשת. בדקה ה-62, גם הרצליה נותרה בעשרה שחקנים, אחרי הכשלה גסה שביצע מור שקד במרכז המגרש וראה מיד את הכרטיס האדום.


 

פלייאוף עליון

 

הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון 3:6

הרחק ממאבקי הצמרת ולאחר שהבטיחו כבר מזמן עוד עונה בליגה הלאומית, הציגו שתי הקבוצות כדורגל משוחרר והתקפי שהניב תשעה שערים.


דקה 24, התקפה יפה של המארחת, בסיומה נגח עומר ורד לרשת של קטמון. 0:1 למלאבסים. הפועל קטמון לא ויתרה וכבשה שני שערים בתוך חמש דקות, 32 ו-37, שניהם של אריאל הדר, כדי לבצע מהפך מהיר.


בדקה ה-40, 2:2, אור ברוך בעט כדור עונשין מ-11 מטרים פנימה וכבש שער שוויון. חלפו רק שתי ובדקה ה-42 שוב מהפך, 2:3 למארחת משער שני של אור ברוך. יובל יוסיפוביץ' כבש בדקה ה-54 את השער הרביעי למארחת, 2:4 לפתח תקווה.


סלבישה סטויאנוביץ' כבש בדקה ה-69 את השער החמישי למארחת, קבוצתו של ירון הוכנבוים חוגגת על המגרש ובגדול. בדקה ה-79 כבר 2:6 לפתח תקווה, סמיר באירקטרביץ' כבש והצטרף לחגיגה. בדקה ה-90, מיכאל ממן המתיק במעט את התבוסה כשכבש וצימק ל-6:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי