איפסה כוונות: 1:4 מרשים להפועל ת"א על בני לוד

ברשצקי
ברשצקי | עדי אבישי

החבורה של איוניר נראתה טוב ורשמה רביעייה תוך 25 דקות. גנדה, דנילו, ברשצקי וכהן כבשו והבהירו שמוקדם להיכנס לפאניקה. 0:2 לרמת גן על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)
המחזור השני בגביע הטוטו בלאומית סיפק הערב (שלישי) הצגה של הפועל תל אביב. אחרי שספגה ביקורות על ה-0:0 עם הפועל רמת גן, האדומים דרסו את בני לוד 1:4 ורמזו לליגה כולה שמוקדם לקטול אותם. הפועל פתח תקווה נוצחה 2:0 על ידי הפועל רמת גן במשחק מסקרן נוסף.


בני לוד – הפועל תל אביב 4:1

איוניר ביצע מספר שינויים ב-11, קיבל את אוראל דגני חזרה והתוצאות ניכרו ממש מהפתיחה. כבר אחרי שלוש דקות ג'וזף גנדה שהוזנק להרכב כבש ראשון מקרוב. התקפה נהדרת של האדומים סידרה את השני אחרי רוחב של טל בנש לדנילו לופס הברזילאי שדחק לרשת מקרוב. האדומים לא עצרו ובדקה ה-19 מוטי ברשצקי כבש מקרוב אחרי בישול של דנילו לופס. 25 דקות חלפו והרביעי הגיע. עידן כהן הצעיר שמקבל קרדיט שלח מהאוויר וקבע 0:4. המארחת צימקה בדקה ה-52 עם שער של מעוז סמיה אחרי טעות בהגנה.





הפועל פתח תקווה – הפועל רמת גן 2:0

המלאבסים פגשו ביריבה שגם לה שאיפות עליה בבכורה שלהם העונה בארץ. החבורה של בנאדו השיגה שער עם הירידה להפסקה אותו כבש עדי תמיר והעניק לאורדונים ניצחון וגם דחיפה לקראת הליגה. המארחת סיימה בעשרה שחקנים כשאור ברוך ספג אדום בדקה ה-63 ויחמיץ את המפגש עם הפועל תל אביב בראשון ובדקה ה-73 עוז פרץ סגר עניין עם פנדל מוצלח.



נראו טוב יותר, שחקני הפועל (עדי אבישי)


הפועל קטמון – הפועל מרמורק 1:0

עוד קבוצה עם שאיפות עליה היא זו של ליאור זדה, אך האדומים מירושלים נכנעו לעולה החדשה. זה החל עם הרחקה של יוגב לרמן שהגיע בקיץ לבירה והורחק כבר בדקה העשירית. עידן שריקי הוותיק כבש את שער הניצחון לקבוצה מרחובות בדקה ה-45.


משחקים נוספים:

הפועל חדרה – מכבי הרצליה 1:2
(אסי גומה 86, אוהד קדוסי 91 / רז שטיין 78)


עירוני ניר רמה"ש – הפועל כפר סבא 2:1
(עומר פדידה 78, יהב אפריאט 90)


בית"ר ת"א/רמלה – הפועל ראשל"צ 0:0


עירוני נשר – הפועל עפולה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי