אוסטוינד: מכבי חיפה רצתה אותי בעבר, אך חיפשתי להתקדם

אור אוסטוינד
אור אוסטוינד | אודי ציטיאט

קשר הפועל תל אביב, שכבש במחזור האחרון לראשונה העונה, התראיין ב-103FM וסיפר על מו"מ עם הירוקים לפני כשנתיים: "היו שיחות, אבל הרגשתי שעדיף לשחק במקום אחר". וגם: חוסר היציבות של האדומים בלאומית

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב ניצחה בסוף השבוע האחרון 1:4 את הפועל נצרת עילית ואחד הכובשים במשחק היה הקשר אור אוסטוינד, שבמשחקים האחרונים זוכה לקרדיט נרחב ואף הבקיע לראשונה העונה עבור מוליכת הליגה הלאומית.

הערב הקשר התראיין בתכנית הספורט של 103FM והבהיר: "ארבעה ניצחונות רצופים זה לא דבר שבא ברגל, אבל אנחנו צריכים להציג יכולת טובה יותר".

בזכות אותו רצף ניצחונות של האדומים, הם עלו לפסגה ופתחו פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי ונקודה מעל כפ"ס, מי שהוליכה ברוב שלבי העונה, אבל במועדון נזהרים מהצהרות והקשר אמר: "גם המאמן דיבר על כך שיש לנו דקות מצוינות ודקות מתות שאנחנו מאפשרים בהן ליריבה להגיע למצבים. אנחנו מודעים לכך ואנחנו מאמינים שעם עוד ניצחון ותצוגה טובה גם הביטחון יעלה ונשתחרר".


אוסטוינד. מודה שהיכולת לא מספיק טובה (אודי ציטיאט)

"כולם בקשר עם מוטי איוניר והאווירה איתו הייתה טובה", סיפר על המאמן שפתח את העונה והמשיך לדבר על העבר וחשף הצעת עבר ממכבי חיפה, "גדלתי ברמת השרון ורק בגיל 24 עברתי להפועל חיפה, שם פרצתי וכולם חשבו שאני צעיר. היו לי שנתיים טובות, עברתי לקריית שמונה למרות שהיו לי הצעות ממקומות גדולים יותר, גם מכבי חיפה רצתה אותי. אני לא שמח שלא עברתי למכבי חיפה, אבל במצב שהייתי בזמנו חיפשתי התקדמות מקצועית. היו שיחות ונפגשתי עם יענקל'ה, אבל כשנגמרה העונה הרגשתי שעדיף לי לעבור לקריית שמונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי